arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۹ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

"آقای رییس احمدی نژاد" به روایت روزنامه ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالی كه منظور رئیس جمهور از جمله "مخلص آقای رئیس هم هستیم..." گمانه زنی‌های زیادی را به دنبال داشته است، روزنامه دولتی ایران امروز منظور احمدی‌نژاد از بیان این جمله را اعلام كرد.

به گزارش جهان، سخنرانی محمود احمدی نژاد، در شب ۱۴ خرداد امسال با شعارهای بسیاری همراه بود و بار دیگر خبرساز شد.

بخش های جنجالی آن با شعار "مشایی حیا كن، احمدی رو رها كن" از سوی حاضران آغاز شد و با شعارهایی در حمایت از مواضع ضداستكباری رئیس جمهور ادامه یافت تا اینكه به "معما"ی جدید دكتر احمدی نژاد رسید.

او در بخشی از مراسم كه شعارها گستردگی بیشتری پیدا كرد، با لبخندی كه بر لبش نقش بست خطاب به فردی نامعلوم اظهار داشت: "مخلص آقای رئیس هم هستیم، نوبت شما هم میشود. من همه شما را دوست دارم و نوكر همه شما هم هستم".

تقریبا كسی نفهمید كه منظور رئیس جمهور از "آقای رئیس" چه كسی بوده است اما گمانه زنی ها در این باره باعث شده كه منابع خبری هریك دریافت خاص خود را بیان كنند.

امروز اما، روزنامه دولتی ایران منظور رئیس جمهور از "آقای رئیس" را اعلام كرد.

این روزنامه در این باره نوشته است: این عبارت برای مردم سراسر ایران كه در سفرهای استانی میزبان دكتر احمدی‌ن‍ژاد، رئیس جمهور بی‌تكلف، مردمی و صمیمی ایران اسلامی بوده‌اند، عبارتی آشنا بود اما سایت‌های حاشیه‌پرداز غافل از این درك و هم‌آوایی عمومی مردم و خادمشان در دولت، نسبت به طرح روایت‌های هدفمند از این عبارت و یافتن مخاطبی برای آن اقدام كردند.

از آن جمله، شمار زیادی از سایت‌ها از «سعید حدادیان» به عنوان مخاطب سخنان رئیس جمهور یاد كردند كه البته آن چنان كه این مداح نیز بیان كرده، وی در مراسم حضور نداشته و نمی‌تواند مخاطب این سخنان باشد.

ایران افزوده است: در همین رابطه، یك منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن رد تفاسیر مطرح شده در رسانه‌ها، گفته: در زمان سخنرانی دكتر احمدی‌نژاد، یكی از فعالان حامی دولت از میان جمعیت حاضر در حرم امام(ره) به دنبال ابراز احساسات و اعلام حمایت از دولت بوده است كه رئیس جمهور بدین شكل از وی قدردانی و در عین حال سخنرانی خود را ادامه می‌دهد.‬
نظرات بینندگان