arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۲ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

پیروزی پر گل پرسپولیس مقابل ملوان ؛ یک قدم تا قهرمانی

دیدار رفت فینال فوتبال جام حذفی باشگاه های ایران درحالی با برتری پرسپولیس به پایان رسید که علی دایی با پیروزی پرگل در این دیدار به کسب دومین قهرمانی پیاپی با پرسپولیس در این رقابتها نزدیک شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دیدار رفت فینال فوتبال جام حذفی باشگاه های ایران درحالی با برتری پرسپولیس به پایان رسید که علی دایی با پیروزی پرگل در این دیدار به کسب دومین قهرمانی پیاپی با پرسپولیس در این رقابتها نزدیک شد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، دیدار رفت فینال بیست و چهارمین دوره رقابتهای جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت 19:45 دقیقه امروز سه شنبه به قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان شاگردان علی دایی برابر مردان انزلی چی به پیروزی 4 بر 2 رسیدند.

در این دیدار که در حضور بیش از 80 هزار تماشاگر برگزار شد تیم فوتبال ملوان در دقیقه 34 توسط محمد رستمی به گل برتری دست پیدا کرد تا شاگردان پورغلامی به یک گل ارزشمند دست پیدا کنند. در ادامه بازی پرسپولیس فشار حملاتش را بیشتر کرد اما در دقیقه 38 ابوالحسن جعفری مدافع تیم ملوان به دلیل خطا روی حمید علی عسگری پشت محوطه جریمه و در موقعیت تک به تک از سوی داور با کارت قرمز اخراج شد تا ملوان ادامه بازی را 10 نفره دنبال کند.

درحالی که همه منتظر پایان نیمه اول بودند، آلن باشیج روی محمد نوری در محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی شد تا مازیار زارع پشت توپ بایستد اما او این ضربه را به تیر دروازه زد تا تیم دایی نیمه اول را با همان نتیجه یک بر صفر ببازد.

با شروع نیمه دوم پرسپولیس که تماشاگران پرتعدادی را پشتوانه خود می دید در همان دقایق ابتدایی به گل تساوی دست پیدا کرد. در دقیقه 47 این دیدار علیرضا نورمحمدی بازی را به تساوی کشاند تا امید به اردوی پرسپولیس برگردد. در ادامه این شاگردان علی دایی بودند که نبض بازی را دراختیار داشتند و موفق شدند در دقیقه 63 توسط هادی نوروزی به گل دوم دست پیدا کنند.

درحالی که پرسپولیسی ها امیدوار بودند که به گل های بیشتری دست پیدا کنند این ملوان بود که در دقیقه 69 توسط محمد نزهتی و روی تعلل مدافعان سرخپوش به گل تساوی دست پیدا کرد تا کار پرسپولیس برای بازی برگشت دشوارتر از قبل شود.

با این حال شاگردان علی دایی در دقایق باقیمانده به حملات خود افزودند و خیلی زود در دقیقه 72 توسط محمدی نوری به گل سوم دست پیدا کردند. پرسپولیسی ها پس از این گل صاحب موقعیت های مناسبی برای گلزنی شدند تا اینکه در دقیقه 84 خطای مدافعان ملوان روی هادی نوروزی شاگردان دایی را صاحب یک پنالتی کردند.

این ضربه پنالتی در دقیقه 85 توسط محمد نوری زده شد و به گل چهارم شاگردان علی دایی تبدیل شد تا آنها برای رسیدن به قهرمانی در جام حذفی امیدوارتر از دقایق ابتدایی بازی باشند. در دقایق پایانی این دیدار محمد رستمی از ملوان با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا ملوان با 9 بازیکن دیدار را به پایان برساند. دیدار برگشت روز جمعه هفته جاری در انزلی برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
1
1
اگه ملوان اخراجی نمیداد کار پرسپولیس تموم بود...شانس آورد
نظرات بینندگان