arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۲ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

وزير پيشنهادي ورزش پس از تعطيلات مجلس معرفي مي شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور در ادامه نشست خبری در پاسخ به پرسش خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره زمان معرفی وزیر پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان گفت: مجلس طرحی برای تشکیل این وزارتخانه تصویب کرد که ما درباره آن ابهامات و پرسش هایی داشتیم.

به گزارش انتخاب؛ آقای احمدی نژاد افزود: اعتقاد دولت این بود که اگر بخواهیم به این مصوبه عمل کنیم هم در تعامل با نهادهای نظارتی دچار مشکل می شویم و هم وزارتخانه ای مستحکم و مقتدر ایجاد نخواهد شد. رئیس جمهور اضافه کرد: از سوی دیگر بیم آن هست که ورزش ما که در قوس صعودی به سمت قله های افتخار جلو می رود و هر روز افتخار و پیروزی جدیدی نصیب ملت می کند ، دچار آسیب شود.

آقای احمدی نژاد گفت: بر این اساس با برخی مراجع مکاتبه و با بخش هایی از مجلس و نمایندگان گفتگو کردیم تا بتوانیم ابهامات را رفع کنیم تا وزارتی که تشکیل می شود کاملاً شفاف و مقتدر باشد اما به هر ترتیب آن چه ما می خواستیم اتفاق نیفتاده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه ظاهراً راهی جز معرفی وزیر نداریم ، افزود: به محض پایان تعطیلات مجلس وزیر پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان را معرفی و نام فرد پیشنهادی را اعلام می کنم.

آقای احمدی نژاد همچنین در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره برنامه دولت برای اجلاس بین المللی مبارزه جهانی با تروریسم در تهران گفت: داستان مبارزه با تروریسم داستان غم انگیزی است. رئیس جمهور افزود: کسانی که خود پایه گذار تروریسم دولتی و غیردولتی در دنیا هستند متاسفانه مدعی مبارزه با آن نیز هستند. آقای احمدی نژاد گفت: دیدیم که به بهانه مبارزه با تروریسم به منطقه ما لشکرکشی کردند که هم تروریسم ریشه عمیق تری یافت و هم یک میلیون انسان کشته شدند.

رئیس جمهور تاکید کرد: امروز زمان آن فرا رسیده است که انسان ها و دولت های مستقل و اندیشمند دست در دست یکدیگر دهند تا جریانی پاک با چارچوبی معین برای مبارزه با تروریسم تدوین و پیگیری شود. آقای احمدی نژاد گفت: مبارزه با تروریسم ابزار پیش برد اهداف سیاسی نیست بلکه کاری انسانی است و باید به تعریفی روشن و مشترک از تروریسم و شیوه های مقابله با آن دست یافت. رئیس جمهور افزود: نشست تهران ، تلاشی مقدس و موفق برای حرکت در این مسیر خواهد بود.
نظرات بینندگان