arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

بازگشت فوري صالح به يمن؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرنگار شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار اعلام کرد، شور، شادی و هیجان مردم یمن دیری نپائید چرا که اخباری غیر رسمی منتشر شده که علی عبدالله صالح رئیس جمهوری این کشور که برای مداوا به عربستان سعودی رفته است، بزودی به کشور باز می گردد.

به گزارش انتخاب؛ بنیامین ویسک ادامه داد، در حالی که مردم یمن از خروج عبدالله صالح خشنود شده و در سراسر کشور مراسم جشن و شادمانی برگزار کرده اند اما امروز برخی اطرافیان و نزدیکان وی اعلام کردند که مراقبت های پزشکی صالح با موفقیت همراه بوده است و وی تا چند روز دیگر به کشور باز خواهد گشت.

این خبرنگار ادامه داد، با این حال این خبر مورد تائید هیچ مقام رسمی در یمن یا عربستان سعودی قرار نگرفته است و وضع جسمانی عبدالله صالح همچنان در هاله ای از ابهام به سر می بود.

خبرنگار فرانس بیست و چهار خاطر نشان کرد، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک منبع بیمارستانی در عربستان سعودی نوشت، بر اثر انفجار روز جمعه بیش از چهل درصد از بدن عبدالله صالح دچار سوختگی شدید شده است.

همچین این منبع فاش کرد، وضع جسمانی عبدالله صالح رو به بهبود است اما وی دستکم تا چهار ما دیگر قادر نیست فعالیت های عادی خود را از سر بگیرد.
نظرات بینندگان