arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۱۰ تير ۱۳۹۵

رها کردن نوزاد ۲ روزه پس از فرار از بیمارستان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : زنی که پس از فرار از بیمارستان با رها کردن دختر دو روزه‌اش مقابل خانه‌ای در شهریار گریخته بود، تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش جام‌جم، نهم فروردین امسال مرد میانسال وقتی از خانه‌اش در محله کهنز شهرستان شهریار بیرون آمد با صحنه عجیبی روبه‌رو شد. او با دیدن پتوی سبز رنگی که جلوی در خانه افتاده بود، گمان کرد افراد معتاد این پتو را در آنجا انداخته و رفته‌اند بنابراین به سمت پتو رفت تا آن ر ا بردارد و به داخل سطل زباله بیندازد که با نوزادی روبه‌رو شد که در میان پتو خوابیده بود. با دیدن این نوزاد همسرش را صدا زد و بعد او را به خانه برد. دستبندی صورتی به دور مچ دست نوزاد بود که بر روی آن تاریخ تولد و نام فاطمه نوشته شده بود.

زن به مراقبت از کودک پرداخت و شوهرش ساعاتی را در اطراف خانه جست‌و‌جو کرد تا شاید ردی از والدین نوزاد رها شده پیدا کند؛ اما بی‌فایده بود. انگار این دخترک دو روزه را خانواده‌اش به عمد سر راه گذاشته بودند تا شاید کسی او را پیدا کند و سرنوشت جدیدی برای او رقم بخورد. این زوج روز بعد به کلانتری محله رفتند و ماجرای یافتن نوزاد دختر را برای افسر تحقیق بازگو کردند.

ماموران به جست‌وجو در شهر پرداختند تا شاید ردی از والدین نوزاد رها شده پیدا کنند، اما آنها را پیدا نکردند. بنابراین با هماهنگی دادیار دادسرای شهرستان شهریار نوزاد دختر تازه متولد شده تا پیدا شدن والدینش تحویل بهزیستی شد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، جست‌وجوی پلیس آگاهی غرب استان تهران برای یافتن والدین نوزاد رها شده ادامه داشت تا این‌که با گذشت دو ماه و نیم از این ماجرا، چند روز پیش ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند و توانستند بیمارستانی را که این نوزاد در آنجا متولد شده بود، پیدا کنند.

ماموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند مادر این نوزاد که زنی جوان بوده همراه یک مرد به بیمارستان آمده بود. این زن و مرد پس از تولد نوزاد بدون این‌که هزینه بیمارستان را بدهند، همراه دختر خود از آنجا فرار کرده بودند.

با کشف این سرنخ روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله جدیدی شد. مادر نوزاد تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت تا با دستگیری وی علت این‌که چرا دختر دو روزه‌اش را بر سر راه گذاشته است، مشخص شود.
نظرات بینندگان