arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۸ - ۱۱ تير ۱۳۹۵

اعلام آمار فروش برخی از فیلم‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تازه ترین آمار فروش فیلم‌ها در آخرین روزهای ماه رمضان از سوی برخی پخش‌کنندگان سینمایی اعلام شد.

امیر قطبی از شرکت پخش فیلمیران  گفت: فیلم «بارکد» کار مصطفی کیایی تا پایان روز پنجشنبه 10 تیر ماه به فروشی برابر با 1 میلیارد و 700 میلیون تومان در تهران و 750 میلیون تومان در شهرستان‌ها دست یافته و مجموعا فروشی برابر با 2 میلیارد و 450 میلیون تومان داشته است.

در خلاصه داستان این فیلم که بازیگرانی چون بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان‌افشار با حضور رضا کیانیان دارد، آمده است: "پشت هر آدمی یه داستانی هست و پشت هر داستانی یه آدم ،بهتره قبل از هر قضاوتی یکم صبر داشته باشیم."

به گفته او، فیلم «رسوایی » کار مسعود ده‌نمکی نیز 1 میلیارد و 55 میلیون تومان در تهران و 1 میلیارد و 200 میلیون تومان در دیگر شهرها فروش داشته و در مجموع 2 میلیلرد و 750 میلیون تومان را روانه گیشه کرده است.

«رسوایی ۲» با بازی اکبر عبدی، سحر قریشی، محمدرضا شریفی‌نیا، امیر نوری، مهران رجبی و ... در حال اکران است.

همچنین فیلم «ایستاده در غبار» کار محمد حسین مهدویان با 490 میلیون تومان فروش در تهران و 200 میلیون تومان فروش در شهرستان‌ها به فروشی برابر با 690 میلیون تومان دست یافته است.

در این فیلم که عنوان بهترین فیلم بهترین فیلم سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرده است، هادی حجازی‌فر در نقش احمد متوسلیان و امیرحسین هاشمی، ابراهیم امینی و عماد محمدی به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه‌ی این فیلم که در مورد زندگی احمد متوسلیان است، آمده است: «احمد که عصیان نوجوانی‌اش را در سکوت گذرانده، فرمانده لشگری می‌شود که باید در دروازه‌های خرمشهر با دشمن بجنگند اما سرنوشت او فرسنگ‌ها دور از مرز ایران رقم می‌خورد.»

به گفته قطبی، فیلم «دراکولا» کار رضا عطاران نیز از روز چهارشنبه 8 تیر ماه اکران خود را آغاز کرده و در مدت دو روز 245 میلیون تومان در تهران فروش داشته است.

در خلاصه داستان این فیلم  آمده است: "(باصدای آهسته) الو...سلام قربان... خوبین... آقا منو دزدیدن... بله... نمی‌شناسمشون... نه‌خیر سرکاری چیه... من چه می‌دونم چرا گوشیمو نگرفته... ۳۸ سال، سنمو چرا می‌پرسین؟...نمی‌دونم کجا... شما باید پیدام کنین...آقا من گوشیم آیفونه... ردیاب داره...نمی‌شه پیدام کرد؟...آقا اومد...من قطع می‌کنم..."

در این فیلم رضا عطاران، لوون هفتوان، ویشکا آسایش، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود نظرعلیان، نیما راد، صادق حسنی و بازیگران خردسال سوگل محرابی و آرش دوست‌محمدی به ایفای نقش می‌پردازند.

قطبی با اشاره به استقبال تماشاگران از دو فیلم «بارکد» و «دراکولا» افزود: بیشتر سینماها تا حدود ساعت 2 بامداد برای این دو فیلم سانس نمایش گذاشتند.

«آآاادت نمی کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان فروش خود را به یک میلیارد و 234 میلیون تومان رسانده است.

احمد مختاری، مدیر پخش هدایت فیلم، فروش این فیلم در تهران را 984 میلیون تومان و در شهرستان ها 250 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: به دلیل ورود فیلم‌های جدید به چرخه اکران، سینماهای نمایش دهنده‌ی «آآاادت نمی کنیم» در تهران کم شده و در حال حاضر 12 سینما این فیلم را نمایش می‌دهند. در شهرستانها نیز 22 سینما این فیلم را روی پرده دارند که در هفته‌ی آینده تعداد سالن‌های شهرستانها بیشتر خواهد شد.

«آآاادت نمی کنیم» دومین فیلم بلند سینمایی ابراهیمیان است که از 12 خرداد اکران شد و در ابتدای کار به دلیل پخش تیزرهایش از شبکه های ماهواره‌ای برای چند روز اکرانش متوقف شد. در این فیلم هدیه تهرانی، محمدرضا فروتن، ساره بیات و حمیدرضا آذرنگ در نقش های اصلی بازی می‌کنند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان