arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۹ - ۱۲ تير ۱۳۹۵

مفقودشدن 3 گردشگر در جنگل‌های آمل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیر عملیات سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت که تلاش گروه های امدادی این سازمان برای پیداکردن سه گردشگر مفقود شده در ارتفاعات جنگلی منطقه 'کلرد' همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، بهزاد نعمتی جمعه شبافزود : این سه گردشگر آملی روز جمعه برای تفریح به ارتفاعات جنگلی منطقه کلرد در مسیرجاده هراز رفته بودند و هنگام غروب از مسیر اصلی برگشت منحرف و گم شدند.

وی ادامه داد: غروب جمعه و پس از تماس این افراد با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری آمل، بلافاصله تیم های امدادی این سازمان برای یافتن این سه گردشگر مفقود شده به جنگل‌های کلرد اعزام شدند.

مدیر عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت که درتماس های اولیه با او ، این افراد اعلام کردند که یک نفر دچار آسیب دیدگی شده است ولی دو نفر دیگر درسلامت کامل به سر می برند.

وی اضافه کرد: قرار است در ساعات آینده تیم های امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان آمل هم به تیم های امدادی سازمان آتش نشانی برای تسریع در پیدا کردن گردشگران مفقودی بپیوندند.

ارتفاعات جنگلی کلرد که درفاصله حدود 20 کیلومتری شهر آمل درمسیرجاده هراز واقع شده، دارای پوشش گیاهی و جنگلی انبوه از مناطق بکر برای تفرج گردشگران محسوب می شود.

این منطقه در حوزه استحفاظی شهرستان آمل است و حدود 295 هزار هکتار جنگل ومرتع دارد.
نظرات بینندگان