arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۴ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۰

نقل قول اشتباه رئیس جمهور از رهبر انقلاب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دکتر احمدی نژاد در شرایطی برای رد انتقادات از جریان انحرافی به بیان نقل قولی از رهبر معظم انقلاب روی آورد که به نظر می رسد وی در بیان آن دچار اشتباه فاحشی شده است چرا که رهبر انقلاب در کمتر از دو هفته پیش اظهارات متفاوتی را بیان کرده اند.

به گزارش انتخاب به نقل از جهان، حاشیه های کنفرانس خبری روز سه شنبه رئیس جمهور کم نبود؛ گوش های مخاطبان این کنفرانس از زمانی تیز شد که دکتر احمدی نژاد در برابر اولین سوال درباره جریان انحرافی قرار گرفت.

رئیس جمهور در پوشش آنچه "سکوت" در برابر انتقاد از جریان انحرافی نامید، سخنانش را به جایی رساند که حتی از رهبر معظم انقلاب هم نقل قولی نادرست را در تایید رویکرد خود و دولتش بیان کرد.

وي در پاسخ به سوالی درباره انتقاد از جريان انحرافي از سوي برخي از جمله يكي از رقباي انتخاباتي رييس‌جمهور گفت: اگر منظورشان اين است كه روش آنها را قبول نداريم، ما از روز اول اين را گفتيم. از سال ۸۴ كه من آمدم گفتم اين روش‌ها را قبول ندارم ...

رئيس‌جمهور در ادامه افزود: مقام معظم رهبري فرمودند جز ۱۰ سال اول انقلاب و دوره اين دولت حركت انقلاب در مسير خودش نبوده است. معنايش اين است كه ما درست عمل كرده‌ايم.

دکتر احمدی نژاد در شرایطی برای رد انتقادات از جریان انحرافی به بیان این نقل قول از رهبر معظم انقلاب روی آورد که به نظر می رسد وی در بیان آن دچار اشتباه فاحشی شده است چرا که رهبر انقلاب در کمتر از دو هفته پیش اظهارات متفاوتی را بیان کرده اند.

ایشان در روز سوم خرداد ماه امسال در دیدار جمعی از شاعران و ذاكرین اهل بیت(ع( فرمودند: يكى از مهمترين خصوصيات انقلاب اسلامى ايران اين است كه در طول اين سى و دو سال، با وجود راهى دشوار و طولانى، با اين همه مزاحمت، با اين همه معارضه، با اين همه سياستهاى برخورد گوناگون، با شكلهاى مختلف و از جوانب مختلف، اين خط مستقيم در انقلاب مطلقاً زاويه پيدا نكرده است؛ شعارها همان شعارهاست، اهداف همان اهداف است، خط همان خط است، راه همان راه است. به بركت بيان روشن و رساى امام بزرگوارمان - كه خوشبختانه مضبوط هم هست - تفسير و تأويلى وجود ندارد؛ راه، راه مستقيمى است؛ اين راه را انقلاب پيش رفته است. و من به شما عرض بكنم؛ تا آن وقتى كه من و شما قدمهامان را محكم برميداريم، چشممان را از هدف برنميداريم، با اميد حركت ميكنيم، هيچ قدرتى در دنيا نميتواند راه ما را سد كند؛ و همين در روياندن شكوفه‌هاى اميد در دل مسلمانان و ملتهاى اسلامى بيشترين اثر را داشته است.

هنوز مشخص نیست که رئیس جمهور نقل قول مذکور را بر چه اساسی بیان کرده است و آیا هزینه کردن از رهبر معظم انقلاب آن هم در رد انتقاد از دولت و جریان انحرافی اقدامی نسنجیده نیست؟

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
1
1
دروغ گفتن و ارتباط دادن آن به رهبري غير قابل بخشش است.
نظرات بینندگان