arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۱۲ تير ۱۳۹۵

۳عنوان تازه به«گنج‌های حکمت» اضافه می‌شود/ادبیات با صدای دوبلورها

تا روزهای بعد از ماه مبارک رمضان، ۳ عنوان جدید به مجموعه کتاب‌های مکتوب و صوتی «گنج‌های حکمت» توسط انتشارات معین افزوده می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آثار مجموعه «گنج‌های حکمت»، توسط انتشارات معین منتشر و به صورت مکتوب و کتاب صوتی عرضه می‌شوند. آثار این مجموعه گزیده‌هایی از ادبیات کلاسیک مثنور فارسی را شامل می‌شوند.

آخرین اثری که از این مجموعه منتشر شد، «ایوان جان» شامل گزیده آثار منثور احمد غزالی بود که گزینش، تصحیح و خوانش متن آن، توسط نصرالله پورجوادی انجام شد. کتاب های این مجموعه، متن‌های گزینشی هستند و به صورت خلاصه ای از اثر اصلی ارائه می شوند.

تا به حال ۷ عنوان از این مجموعه منتشر شده است که لوح های فشرده خوانش‌های صوتی آن‌ها توسط دوبلورها و گوینده‌های مطرح کشور مانند پرویز بهرام و ابوالحسن تهامی خوانده شده اند. در جستجوی آینه، خار دیوار رزان، بوی دل خوشی، از چنین حکایت ها، ایوان جان، گنج روز نیاز و گلزار معرفت عناوین به چاپ رسیده و منتشرشده این مجموعه هستند.

قرار است ۳ عنوان جدید از این مجموعه تا روزهای بعد از ماه مبارک رمضان منتشر و راهی بازار نشر شوند. «فرج بعد از شدت» اثر اسماعیل حاکمی یکی از این آثار است. عنوان دیگر، گزیده گلستان سعدی است که با انتخاب بهاءالدین خرمشاهی به چاپ می رسد. کتاب سوم هم برگزیده چهارمقاله نظامی عروضی سمرقندی است که به انتخاب عفت مستشارنیا به چاپ خواهد رسید.

منبع: مهر
نظرات بینندگان