arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۸ - ۱۲ تير ۱۳۹۵

واکنش جواد امام به جعل و سوءاستفاده از مطلب دو سال قبلش و ارتباطش با فیش های حقوقی!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
واکنش جواد امام به جعل و سوءاستفاده از مطلب دو سال قبلش و ارتباطش با فیش های حقوقی!جواد امام مدیرعامل بنیاد باران توضیحاتی در مورد برخی اخبار منتشره منتسب به خود ارائه داد.

در توضیحات «امام» آمده است:

با توجه به اخبار منتشره منتسب در برخی کانال های تلگرامی معلوم الحال به نقل از مطالب قدیمی صفحه فیس بوک اینجانب و ربط دادن آن به افشاگری در خصوص فیش های حقوق و رئیس صندوق توسعه ملی و نام بردن از افراد دیگر ، خوشبختانه تصویر اصل خبر منتشره در همان کانال  نشان میدهد که اینجانب از هیچ شخصی نام نبرده و به هیچ اسم و رسمی اشاره نکرده ام ، لذا در عجبم این اراجیف و تفاسیر به رای حیرت انگیز، چگونه توسط این کانال ها جعل و انتشار می یابد؟!

بنده در همان مقطع (دو سال پیش) به جهت جلوگیری از بهره برداری خناسانی چون اداره کنندگان چنین کانال هایی و گمانه زنی های ناصوابی که میتوانست صورت پذیرد، نسبت به حذف مطلب اقدام کردم. لذا ضمن تکذیب اسامی و مطالب کانال مذکور،  هرگونه اقدام قضایی و قانونی  رابرای خودم محفوظ دانسته و دراسرع وقت نیز اقدام خواهم کرد.

به نظرمیرسد اداره کنندگان کانال فوق افرادمعلوم الحالی هستند که در این فضای مشوش و گل آلود به دنبال اهداف کثیف و منافع شخصی خود و انتقام جویی به دنبال نشر این مطالب برآمده اند.
نظرات بینندگان