arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۵

وزیرکشور: مشکل سرمایه و پول در کشور نداریم/خیلی پول‌ها آمده ولی با بهره‌وری منفی به مردم تحویل دادیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عبدالرضا رحمانی فضلی عصر شنبه در بازدید از مجتمع فولاد بوتیای ایرانیان گفت: موسسات مالی بزرگ مثل بانک‌ها و بازارهای سرمایه باید به سمت بنگاه سازی بروند و بنگاه داری نکنند.

وی بیان کرد: موسسات ملی بزرگ و بازارهای سرمایه، قدرت ریسک دارند، محل اجتماع تفکر و تکنولوژی هستند و از قدرت مالی نیز برخوردار هستند.

وی گفت: ارزش تلاش‌ها در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی زمانی که مورد تاکید رهبری است، به اندازه ای است که انسان در جهاد که می آید، باید احرام ببندد.

جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: کشور، انقلاب و آرمان های امام ما اقتضا می کند که همه برای رسیدن به توسعه تلاش کنیم.

*استان کرمان پیشرو در اقتصاد مقاومتی است
وزیر کشور ادامه داد: موضوع تقسیم منطقه ای استان کرمان که به ابتکار استاندار کرمان انجام شده، اقدامی بی نظیر و خلاقانه است.

رحمانی فضلی گفت: استاندار کرمان با مدیریت جهادی، مبتکرانه، خلاقانه و ریسک پذیر جلودار توسعه هستند و به همین دلیل کرمان را به عنوان یکی از استان های پیشرو در اقتصاد مقاومتی معرفی کرده ایم.

وی اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی انتخاب استان کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی، وجود آقای استاندار بوده است.

وی به موضوع تقسیم استان به مناطق اقتصادی هشتگانه اشاره و بیان کرد: در گزارش های خود این موضوع را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست جمهوری منعکس خواهم کرد.

رحمانی فضلی افزود: توسعه پایدار بدون علم، دانش، خلاقیت، ابتکار و به ویژه مشارکت مردم محقق نمی شود.

وی تاکید کرد: باید تفکر توسعه ای را در مدیران و مردم ایجاد کرده و انگیزه بالای پس انداز، سرمایه گذاری، مصرف بهینه و بهره وری را وارد کار کنیم.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان