arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۵

ولاسکو: همه می دانند بازی سختی در پیش داریم/ از تماشاگران ایرانی متشکرم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین با بیان اینکه همه می دانند مسابقه فردا مقابل ایران بسیار سخت خواهد بود، گفت: بازی در تهران برای بازیکنانم تجربه خوبی است تا یاد بگیرند چگونه در شرایط سخت بازی کنند.

خولیو ولاسکو در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل صربستن گفت: از نتیجه ای که به دست آوردیم واقعا خوشحالم و از تماشاگران حاضر در سالن تشکر می کنم که تیم آرژانتین را تشویق کردند.

وی با بیان اینکه بهتر است ابتدا به بازی فردا فکر کنیم، افزود: تا المپیک زمان زیادی باقی مانده اما همه بازی ها در المپیک سخت است زیرا این نخستین باری است که تیم های خوب زیادی در المپیک حاضر هستند.

سرمربی تیم والیبال آرژانتین اظهار داشت: تیم خوب صربستان با وجود عملکرد خیلی خوب خود در لیگ جهانی نتوانسته است به المپیک راه پیدا کند که این موضوع نشان می دهد والیبال در همه جای دنیا پیشرفت کرده است و تیم های خوب زیادی در دنیا وجود دارد.

لوسیانو دچکو کاپیتان تیم ملی آرژانتین نیز در این نشست خبری اظهار داشت: از اینکه تیم صربستان را بردیم خیلی خوشحالم؛ در این مسابقه با روحیه جنگنده ای بازی کردیم و حالا باید به مسابقه فردا مقابل ایران که در تهران بسیار سخت است فکر کنیم.

تیم والیبال آرژانتین موفق شد در هفته سوم لیگ جهانی تیم والیبال صربستان را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد. این تیم قرار است فردا (یکشنبه) برابر تیم والیبال کشورمان قرار بگیرد.


منبع: ایرنا
نظرات بینندگان