arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۰

شهاب حسینی: پس از این فیلم، 5 سال از سینما خداحافظی می کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون قصد دارد پس از پایان بازی در سریال 'سرزمین كهن' به كارگردانی كمال تبریزی برای پنج سال از دنیای بازیگری خداحافظی كند.

به گزارش انتخاب؛ شهاب حسینی روز چهارشنبه در گفت وگوی تفصیلی با ایرنا گفت: قصد دارم برای مدتی بازیگری را كنار بگذارم، امروز نیاز به دریافت های جدیدی در كار و زندگی دارم و باید برای بدست آوردن این دریافت ها زمانی را اختصاص دهم.

بازیگر فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین یادآور شد: پایان هر دهه از زندگی، دغدغه هایی را برای هر انسان در پی دارد و برخی این دغدغه ها رنگ دیگری گرفته، تعدادی از آنها عمیق شده و برخی نیز از بین می رود.

حسینی تاكید كرد: در آغاز چهارمین دهه زندگی خود هستم و نیاز دارم به برخی سووالات ذهنم پاسخ دهم و این امر بدون در اختیار داشتن زمانی مناسب برای تحقیق و جستجو امكانپذیر نیست.

وی ادامه داد: این تلاش برای رهایی از تكرار و فرار از مرز روزمرگی است زیرا ادامه این روند موجب مرگ عشق و خلاقیت می شود.

بازیگر فیلم سینمایی 'برف روی شیروانی داغ' گفت: فقط برای رفع نیازهای روزمره در زندگی نمی توان در آثار سینمایی بازی كرد و نباید در انتظار باشیم تا پس از سال ها به واسطه دو پیشنهاد خوب، اثری درخور توجه در عرصه بازیگری داشته باشیم.

حسینی ادامه داد: برای دریافت صحیح و درك عمیق تر از حرفه بازیگری نیاز دارم فضای پشت دوربین را تجربه كنم تا اینگونه به شناخت خوبی از سینما و دنیای فیلم برسم.

وی درباره اینكه در این سال ها چه فعالیتی خواهد كرد، یادآور شد: سال های دوری از عرصه بازیگری بدون شك دوران استراحت نیست، در این سال ها تلاش می كنم تا از بیرون به بازیگری و سینما نگاه كنم و به جستجو و كنكاش برای تازه شدن بپردازم.

بازیگر فیلم سینمایی 'درباره الی' افزود: 15 سال عملكرد من در عرصه هنر، حاصل 26 سال زندگی قبل از دوران هنری من بوده است. در این دوران سرگشتگی های دوران نوجوانی، شرایط هشت سال جنگ تحمیلی و احساسات و رویاپردازی های متناسب با جوانی با من همراه بود اما در سال های اخیر تجربه جدیدی به من افزوده نشده است.

حسینی ادامه داد: تصور می كنم به ابزاری برای كار خود تبدیل شده ام و دوست دارم از آنچه تاكنون بوده و هستم مفیدتر باشم تا به اغنای روحی برسم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
3
2
بهتر. لطفا برای همیشه خداحافظی کن با اون فیلم های بی محتوا
نظرات بینندگان