arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۵ - ۱۳ تير ۱۳۹۵

علت تغییر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سابق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به این که وضعیت جسمی سرلشکر فیروزآبادی اخیرا تحلیل رفته بود، تاکید کرد: وی تحت معالجه درمانی قرار دارد از این رو در جایگاه مشاور عالی قرار گرفته و سردار باقری که از سابقه طولانی در ستاد کل نیروهای مسلح برخوردار است، جایگزین او شد. 
 
 اسماعیل کوثری، رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم در گفت‌وگو با «میزان» درباره حضور سرلشکر باقری به عنوان ریاست جدید ستاد کل نیروهای مسلح ایران و ارزیابی عملکرد سرلشکر فیروزآبادی اظهار کرد: سرلشکر فیروزآبادی بعد از پذیرش قطعنامه در جنگ تحمیلی به عنوان رئیس ستاد نیروهای مسلح معرفی شد و حدود 26 سال کار را در این این ستاد به جلو برد.
 
فرمانده پیشین لشکر 27 محمد رسول‌الله سپاه افزود: ستاد نیروهای مسلح با درایت سرلشکر فیروزآبادی به بهترین شکل ممکن اداره و به یک سازمان بسیار قوی تبدیل شد.
 
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به این که سرلشکر فیروزآبادی مدت زمان طولانی را در ستاد کل نیروهای مسلح به سر برد، عملکرد خوبی را از خود به جا گذاشت که این موضوع قابل تقدیر است.
 
رئیس سابق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح  با اشاره به این که وضعیت جسمی سرلشکر فیروزآبادی اخیرا تحلیل رفته بود، تاکید کرد: وی تحت معالجه درمانی قرار دارد از این رو در جایگاه مشاور عالی قرار گرفته و سردار باقری که از سابقه طولانی در ستاد کل نیروهای مسلح برخوردار است، جایگزین او شد.
 
رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم با بیان این که سرلشکر باقری بر شیوه کار در ستاد کل نیروهای مسلح بسیار اشراف دارد، تاکید کرد: وی فردی شناخته شده بین تمام نیروهای مسلح کشور است و کاملا به همه جزئیات سپاه، ناجا و وزارت دفاع تسلط دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای تصدی این سمت محسوب می‌شد. انتخاب سرلشکر باقری می‌تواند مسیری را که تا به امروز شکل گرفته، استمرار دهد  و موفقیت‌های ایران در زمینه دفاعی را گسترش دهد.
 
جانشین اسبق قرارگاه ثارالله تهران در خاتمه بیان کرد: طبق خواسته و فرمایشات مقام معظم رهبری توان نیروهای مسلح ما باید ارتقا پیدا کند و باید توان دفاعی خود را بالا ببریم که پیش‌بینی می‌شود، این رویه با حضور سرلشکر باقری در ستاد کل نیروهای مسلح ادامه پیدا کند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان