arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۶ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۰

دختر پسرنما به زیارت قبر پیامبر رفت + عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اخبار رسیده از شهر مدینه منوره در عربستان سعودی حاکی از آن است که نیروهای امر به معروف و نهی از منکر مستقر در مسجد النبی (ص)، دو روز پیش دختر را شناسایی و بازداشت کردند که لباس های پسرانه پوشیده بود و در حال نزدیک شدن به قبر رسول الله (ص) بود.

به گزارش انتخاب به نقل از شیعه آنلاین،در همین راستا سرهنگ "فهد غانم" پس از اعلام این خبر، افزود: این دختر پسرنما پس از بازداشت به مرکز نیروهای امنیتی حرم انتقال داده شد و مورد بازجویی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: او در بازجویی مدعی شد که آرزوی داشته از نزدیک قبر پیامبر اکرم (ص) را ببیند و آن را زیارت کند اما به دلیل ممنوعیت این کار برای زنان تصمیم گرفت که با پوششی پسرانه خود را به محل مورد نظر برساند.

سرهنگ غانم همچنین گفت: به رغم اعترافات این دختر نوجوان، اما نه ما به عنوان نیروهای امنیتی حرم و نه نیروهای امر به معروف و نهی از منکر قانع شدیم لذا پرونده وی برای بررسی بیشتر و در صورت نیاز محاکمه شدن، به دادگاه مدینه انتقال داده شد.

قابل ذکر است پیش از این بارها و بارها رسانه ها و مطبوعات مختلف عربستان سعودی از بازداشت دختران پسرنما که با هدف رانندگی لباس های پسرانه بر تن کرده بودند، خبر داده بودند. ممنوعیت چنین اقداماتی مانند رانندگی و یا زیارت قبر پیامبر (ص) برای دختران و زنان عربستانی موجب شده که گاهی برخی از آنان با هدف انجام چنین کاری و یا با تکیه بر احساسات ماجراجویانه خود، ظاهری پسرنما به خود بگیرند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۴
سید مهدی هاشمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
12
25
آخر چرا نباید خانم ها مرقد پاک ترین اتسان را زیارت نکنند ! به نظرم برای کوتاه کردن دست آل سعود تمام مسلمانان بسیج شوند و در خواست نمایند سرزمین وحی و جائی که خانه خدا و مرقد رسول الله قراردارد ، به جای مملکه العربیه السعودیه به مملکه العربیه المحمدیه تغییر یابد .
م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
7
23
خدا ريشه وهابيت را از زمين بردارد.ـآمين
نظرات بینندگان