arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۰ - ۱۳ تير ۱۳۹۵

انتخاب نامزدهای کمیسیون امنیت برای پنج شورا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: در نشست امروز جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی را از روند بررسی دریافت‌های غیر متعارف به کمیسیون ارائه و کمیسیون بر ضرورت مقابله جدی با این ناهنجاری و پیگیری موضوع تأکید کرد.

سیدحسین نقوی حسینی در تشریح نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: در نشست امروز با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع فیش‌های حقوق نجومی و تأکید اعضا مبنی بر ضرورت رسیدگی و پیگیری موضوع، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی از روند بررسی دریافت‌های غیر متعارف به کمیسیون ارائه و کمیسیون بر ضرورت مقابله جدی با این ناهنجاری و پیگیری موضوع تأکید کرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نشست امروز اعضای کمیسیون امنیت تأکید کردند که اولا با متخلفان برخورد قاطع صورت گیرد و سپس دریافت‌های غیرقانونی به بیت المال برگشته و ساماندهی طوری صورت گیرد که در آینده امکان چنین تخلفاتی به وجود نیاید.

وی افزود: همچنین اعضای کمیسیون امنیت ملی با تبریک به سردار باقری، از زحمات و تلاش‌های سردار فیروزآبادی تقدیر کردند، همچنین در نشست امروز مجتبی ذوالنور به عنوان نماینده کمیسیون در کمیسیون اصل مودم قانون اساسی مجلس با کسب حداکثر آرا انتخاب شد.

نقوی حسینی ادامه داد: در نشست امروز همچنین نوریان و کواکبیان از طرف کمیسیون برای عضویت در کمیته بررسی انتقال پایتخت؛ برومندی، نجفی، رحیمی و صفاری به عنوان نامزدهای کمیسیون برای عضویت در شورای نظارت بر سفرهای خارجی؛ نانواکناری، جمالی، ذوالنور و رضایی برای عضویت در دبیرخانه دائمی کنفرانس‌های بین المللی فلسطین؛ کواکبیان برای عضویت در شورای عالی نظارت بر فضای مجازی؛ کواکبیان، نوریان، ذوالنور و رضایی برای شرکت در کمیته اجرا، پیگیری و هماهنگی‌های لازم جهت حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین با اکثریت آرا انتخاب شدند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، که در گفت‌وگو با خانه ملت سخن می‌گفت، افزود: همچنین در ادامه نشست، کمیته‌های اصلی و فرعی کمیسیون با اعلام عضویت اعضا مورد بحث گذاشته شد و اعضای آن انتخاب شدند، در این جلسه کمیته‌های سیاست خارجی، دفاع، امنیت به عنوان کمیته‌های اصلی و کمیته حقوق بشر به عنوان کمیته فرعی تصوب شد.
نظرات بینندگان