arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۱۴۰
تعداد نظرات: ۲۰۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۹ - ۱۴ تير ۱۳۹۵
جلیلی:

ترس از کدخدا نتیجه دوری از خدا است / برخی برای جمع کردن مرید و رأی مردم احکام الهی را نادیده می گیرند / توهم دارند، فکر می کنند اتکا به بیگانه مشکلات کشور را حل می کند

کاندیدای سابق انتخابات ریاست جمهوری گفت: دشمنان ما فهمیده اند امنیت فراگیر در کشور به دلیل ارتباط مردم با خداوند است، به خاطر همین است که شبکه های مختلف ماهواره ای با حمایت استکبار جهانی برای براندازی این نظام تلاش می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کاندیدای سابق انتخابات ریاست جمهوری گفت: دشمنان ما فهمیده اند امنیت فراگیر در کشور به دلیل ارتباط مردم با خداوند است، به خاطر همین است که شبکه های مختلف ماهواره ای با حمایت استکبار جهانی برای براندازی این نظام تلاش می کنند.

به گزارش «انتخاب»، سعید جلیلی که به اصفهان سفر کرده، با اشاره به آیه سی ام سوره فرقان که می فرماید«وَقَالَ الرَّسُولُ يَا رَبِّ إِنَّ قَوْمِي اتَّخَذُوا هَٰذَا الْقُرْآنَ مَهْجُورًا» ادامه داد: در ماهی که ماه بهار خواندن قرآن نام گرفته و ماه نزول قرآن است، شاید دغدغه بسیاری از مردم این باشد که چه کنیم که مصداق این آیه از قرآن قرار نگیریم و پیامبر(ص) در روز قیامت از ما به خاطر مهجور کردن قرآن گلایه مند باشد!
 
جلیلی تصریح کرد: خداوند در آیه بیست و هفتم سوره فرقان می فرماید«وَيَوْمَ يَعَضُّ الظَّالِمُ عَلَى يَدَيْهِ يَقُولُ يَا لَيْتَنِي اتَّخَذْتُ مَعَ الرَّسُولِ سَبِيلًا» دلیل این که افرادی در روز قیامت دچار حسرت می شوند را عدم پیروی از دستورات پیامبر(ص) معرفی می کند، و در آیه بیست و هشتم سوره فرقان که می فرماید«يَا وَيْلَتَى لَيْتَنِي لَمْ أَتَّخِذْ فُلَانًا خَلِيلًا» هم دلیل دیگر حسرت بار شدن برخی افراد بیان شده و دلیل هم پیروی کردن و دوستی کردن با افرادی است که صلاحیت یک دوست را نداشته اند.
 
عضو شورای عالی امنیت ملی در ادامه با توجه به آیه نود و سوم سوره نحل که می فرماید«وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ لَجَعَلَكُمْ أُمَّةً وَاحِدَةً وَلَٰكِنْ يُضِلُّ مَنْ يَشَاءُ وَيَهْدِي مَنْ يَشَاءُ ۚ وَلَتُسْأَلُنَّ عَمَّا كُنْتُمْ تَعْمَلُونَ» توضیح داد: خداوند در این آیه می گوید«ما می توانستیم همه مردم را به شکل امت واحدی قرار دهیم ولی برای امتحان کردن افراد در این که کافر هستند یا شکرگزار این کار را نکردیم».
 
وی ادامه داد: سنت الهی این است که به همه انسان ها اختیار بدهد خودشان خوب و بد را انتخاب کنند، همه انبیاء آمدند تا با ترساندن و بشارت دادن صراط مستقیم را برای مردم ترسیم کنند و آن ها در انتخاب راه زندگی آزاد بگذارند.
 
وی با اشاره به آیه نود و دوم سوره بقره که می فرماید«وَلَقَدْ جَاءَكُمْ مُوسَىٰ بِالْبَيِّنَاتِ ثُمَّ اتَّخَذْتُمُ الْعِجْلَ مِنْ بَعْدِهِ وَأَنْتُمْ ظَالِمُونَ» و آیات دیگر قرآن گفت: برخی انسان ها به واسطه این اختیار خدادادی گوساله را بر خداوند ترجیح دادند، برخی دیگر شیطان را و برخی هم نفس خود را، هرچند در نگاه اول چنین مسائلی مضحک است ولی در آیات قرآن می بینیم که این رفتارها وجود داشته است و البته هنوز هم وجود دارد.
 
عضو شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: اکثر کسانی که در انتخاب بین خداوند و غیر خداوند، غیر خداوند را انتخاب کرده اند، عملشان را درست تلقی می کنند، پیدا است که آن ها در انتخاب خود دچار اشتباه محاسباتی شده اند.
 
وی به آیه بیست و ششم سوره محمد که می فرماید«ذلِکَ بِأَنَّهُمْ قالُوا لِلَّذینَ کَرِهُوا ما نَزَّلَ اللَّهُ سَنُطیعُکُمْ فی‏ بَعْضِ الْأَمْرِ وَ اللَّهُ یَعْلَمُ إِسْرارَهُمْ» اشاره کرد و افزود: برخی از افرادی که ادعای مؤمن بودن دارند، در بعضی از امور از خداوند پیروی نمی کنند، مثلاً می گویند حکم قصاصی که اسلام می گوید کمی سنگین است و جامعه جهانی متمدن امروز نمی تواند آن را بپذیرد یا می گویند اگر بخواهیم در این دنیا پیش برویم باید بعضی از قوانین الهی را نادیده بگیریم، البته همان طور که گفتم آن ها هم برای خودشان دلایل منطقی دارند ولی این دلایل اساسش اشتباه است.
 
وی با استناد به آیه هفتاد و سوم سوره اسراء که می فرماید«وَإِنْ كَادُوا لَيَفْتِنُونَكَ عَنِ الَّذِي أَوْحَيْنَا إِلَيْكَ لِتَفْتَرِيَ عَلَيْنَا غَيْرَهُ وَإِذًا لَاتَّخَذُوكَ خَلِيلًا» تبیین کرد: دنیا دوستی برخی افراد باعث شده که آن ها نتوانند از همه قوانین الهی پیروی کنند، این آیه می گوید«برخی افراد برای جمع کردن مرید و رأی مردم احکام الهی را نادیده می گیرند».
 
جلیلی با اشاره به این که برخی از دولت های منطقه عزت خود را در دست دیگران می بینند، ابراز داشت: آن ها می خواهند از طریق ارتباط با مستکبران جهان به عزت دست پیدا کنند در صورتی که قرآن در مورد آن ها در آیه بیست و پنجم سوره عنکبوت می گوید«وَقَالَ إِنَّمَا اتَّخَذْتُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ أَوْثَانًا مَوَدَّةَ بَيْنِكُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا ۖ ثُمَّ يَوْمَ الْقِيَامَةِ يَكْفُرُ بَعْضُكُمْ بِبَعْضٍ وَيَلْعَنُ بَعْضُكُمْ بَعْضًا وَمَأْوَاكُمُ النَّارُ وَمَا لَكُمْ مِنْ نَاصِرِينَ، یعنی برخی هم می خواهند از طریق دوستی با دشمن مستکبر، از یاری آن ها برخوردار شوند»، نمونه آن دولت برکنار شده محمد مرسی بود که با وجود نصیحت های جمهوری اسلامی دست دوستی به سمت اسرائیل دراز کرد و عاقبتش این شد.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: برخی افراد از منطق همیشگی دشمن که بر اساس ظلم، تحریم و فشار پایه ریزی شده ترسیده اند و دائماً می گویند ببینید چه کسی در مقابل ما قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به آیه سی ام سوره فصلت که می فرماید«إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ المَلائِكَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتي كُنتُم توعَدونَ» اظهار کرد: حال می خواهیم بدانیم انتخاب صحیح چیست؟ خداوند در این آیه می فرماید«اگر صراط مستقیم را انتخاب کردی، نگران نباش و نترس، این مسیر پُر از بهجت و سرور است» و در آیه دیگر می فرماید«دشمن هرگز نمی تواند ضربه اساسی وارد کند».
 
جلیلی با توجه به آیه پنجاه و دوم سوره فرقان که می فرماید«فَلَا تُطِعِ الْكَافِرِينَ وَجَاهِدْهُم بِهِ جِهَادًا كَبِيرً» افزود: این آیه به ما می گوید اگر دم از ایمان می زنیم حق نداریم در کنار حکومت خداوند قدرتی برای استکبار در نظر بگیریم، در کنار خداوند ترس از کدخدا مفهومی ندارد.
 
جلیلی گفت: اگر می خواهیم در روز قیامت پیامبر(ص) به خاطر عدم مهجور شمردن قرآن از ما گله نکند، نباید به این قرآن به سر گرفتن ها اکتفا کنیم، مفاهیم قرآن باید در سرتاسر زندگی ما جاری باشد.
 
عضو شورای امنیت ملی با اشاره به آیه یکم سوره ممتحنه ادامه داد: دشمن دشمنی می کند، چیزی غیر از دشمنی از او انتظار نمی رود، خداوند در قرآن می فرماید«منطق دشمن به گونه ای است که باعث رنجش مؤمنان می شود»، مگر نمی بینید دائماً می گویند، تحریم فلج کننده می گذاریم.
 
وی افزود: دشمن از این که برایش جایگاهی قائل نشده ایم ناراحت است، آن ها فهمیده اند این امنیت فراگیر در کشور به دلیل ارتباط مردم با خداوند است، به خاطر همین است که شبکه های مختلف ماهواره ای با حمایت استکبار جهانی برای براندازی این نظام تلاش می کنند.
 
جلیلی در پایان ابراز کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران در مقابل حربه های دشمن ایستادگی کرده، به خاطر ایستادگی های رهبران آن است که امیدواریم این ایستادگی و این حرکت عظیم با همراهی امام و امت ادامه پیدا کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۰۸
در انتظار بررسی: ۱۱۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
21
324
سال 96 هم شما و هم قالیباف مجددا نامزد انتخابات شوید تا ببینید هوادارانتان چه قدر شده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
دروغ گفتن زشت می باشد
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
اقلیت هم بگذاریم حرفشان را بزنند
نیما
| United States of America |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
یک بار نامزد شدند و مشخص شد چقدر هوادار دارند اما نمیخواهند قبول کنند که در میان مردم جایی ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
شما بهتر که پشت پرده باشید و در لفافه سخن گوئید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
آقاي جليلي آقاي نترس شما خيلي با خدا هستيد
آقاي نترس شما كه ميگفتيد توافق نتيجه زحمات شماست و ميوه اش رو روحاني چيده شما چرا ميخواستيد توافق كنيد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
دروغگو هم دشمن خداست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
اقلیت 7 درصدی راه به جایی نخواهد برد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
در قاموس ایشان تعداد طرفدار ملاک حق به جانب بودن نیست.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
احکام الهی توسط مردم و برای مردم جاری میشه وقتی مردم نباشند احکام الهی را چه کسی باید اجرا کنه آقای جلیلی
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
21
308
واقعا رو چه حسابی شما رو می فرستادن واسه مذاکره؟
پاسخ ها
بهلول
| Finland |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
معجزه دوم هزاره سوم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
یک معلم دینی فوق العاده است ایشون . کاشکی هر شخصی جایگاه خود را می شناخت!
حسام الدین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
میشه بفرمایید تیم ظریف که روی حساب شما رفت مذاکره چه گلی به سر ما زده؟؟؟؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
15
222
اتکا به شما نتیجه اش چه بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
شما قطعا به خدا توکل نداشتید که نتیجه ای از مذاکران نگرفتید.
ایرانی
|
-
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
13
210
دکتر جون خوب داری ظرفیت سازی میکنی ادامه بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
ما بايد از ظرفيت ظرفيت هاي منابع انساني براي به ظرفيت رساني ظرفيت توسعه كشور ظرفيت سازي كنيم
فرنگیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
17
209
تو خوبی بابا..استاد دیپلماسی معکوس.
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
معکوس در حد دره...
دره از نوع عمیق..
امیر شهبازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
13
178
دشمن دانا به ز دوست بی دانش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
15
180
نخیر جنابعالی خیلی قشنگ مشکلات کشور رو حل کردین!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
11
146
با این برچسب زدن ها به دیگران تا کی می خواهید جلوی افکار غیر همسو با خودتان را منکوب کنید
NASER
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
12
161
اقای محترم برو همون فلسفه و معارفت را تدریس کن و ماهی چند ده میلیون حقوق بگیر

کشور داری توان دیپلماسی می خاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
هر چی باشه، آدم شریفیه و شما حق ندارید بدون مدرک بهش تهمت بزنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
12
102
.دو خط اول خبر رو یکی ترجمه به فارسی کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
سوادتان را به روز کنید
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
11
143
سرمایه گذاری در کشور آمریکا(کدخدا) خرید سهام را چه کسانی انجام دادند
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
چرا نامه های عجز و لابه به کد خدا رو نمی بینه؟
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
13
140
مملکت را به لب دره بردین بعد میگین دوری از خدا ! کاسبان تحریم !
پاسخ ها
omid
| United Arab Emirates |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
کاسبان برجام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
شماها که انداختین تو دره
جليل
|
-
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
12
114
جناب آقاي جليلي خداوند انشا.. شما حفظ كند مومن بنده خدا چرا شكست را قبول نداري .. چرا براي تبريه خود تهمت به ديگران ميزني آيا اين گناه نيست كه ما كساني را كه نظر ما را قبول ندارند بي دين خائين .... لقب بدهيم ... از خدا بايد ترسيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
اصلا بحث این نیست که کدوم طرف درسته
بحث اینه که شما معیارها رو بررسی کنید و خودتون مصداق رو پیدا کنید... ببینید این کیه که داره خیانت میکنه...

جلیلی حتی اگر شکست هم خورده باشه به این معنا نیست که نباید حرف حق بزنه..
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
8
78
عجیبی شما یه کم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
8
79
اعتماد به نفس شما خوب کار می کنه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
9
84
آدرس غلط ندهید و ذهن ها را مشوش نکنید بی زحمت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
البته آقای باقری هم خیلی با ایشون هم نظر هستن
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
7
80
توهم از هر نوعی خطرناک است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
توهم واقعا چیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
10
95
اقای جلیلی در انتخابات 92 با وجود ده میلیون تبلیغات چی ادارات دولتی فقط 4میلیون رای اورد اما حالا چنان حرف می زند که محبوب ترین فرد در میان مردم ایران است
خشایار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
8
91
جناب آقای دکتر جلیلی، شما با خط مشی خودتون خیلی وقته مسیرتون رو از مردم جدا کردید.پیشینه ی شما در هدایت گروه مذاکره کننده در زمان دولت دهم گواه بر این موضوعه که راه بازگشتی برای فعالیتهای سیاسی باقی نگذاشتید.لطفا" اجازه بدید مردم در آرامش باشند.
علی
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
6
61
تمام صحبتها متین ، بهتر است 180درجه برگردیم به خود نگاه کنیم!
محمدرضا
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
8
91
بعضی ها هم به اسم مبارزه با کدخدا جیب مردم رو خالی میکنن و گند میزنن به زندگی بندگان خدا!!
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
7
88
اگه مردی دوماه زندگیت روباحقوق 1میلیونی اداره کن بعدبیاشعاربده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
برای دو ماه میشه این کارو کرد همه مایحتاج 6 ماهه رو خرید دو ماه قبوض خدماتی رو نداد- یک دوره میشه که ندادنش باعث قطع نمیشه - میشه .... برا اینکه قسم بخورن بگم ما با ماهی 1 م زندگی کردیم ... امکانش هست
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
7
67
نه.اتکا به تحریمها مشکلات کشور را حل میکنه.اصلا تو درست میگی و همه توهم دارن...راضی شدی.
mojtaba
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
6
63
عاقلانه رفتار کردن و مذاکره درست با حتی دشمنان اتکا به آنان نیست و اهمیت دادن به رای مردم که ولی نعمتان شما هستند و سختی و رنج ناشی از بی خردی امثال شما را تحمل میکنند فقط برای رای آوردن نیست و این شما هستید که چون مراد فکری تان به مردم رای شان اهمیت نمی دهید و کشور را مایملک خود میدانید و فکر میکنید مردم هیچ نمی فهمند و شما غمخوار کشور هستید و عقل کل.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
نمیدونم چرا هنوز تو انتخابات، گیر کردی؟؟؟؟
این بنده خدا حرفاش ربط چندانی به انتخابات و رای مردم نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
6
72
خیلی شبیه احمدی نژاد حرف میزنید مردم دیگر شما و امثال شما را خوب میشناسند برای شما که تعامل با جهان را اینگونه میدانید متاسفم حرفهایتان ارزش خواندن نداشت
Alisan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
6
55
هیس شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
11
55
چه حرفی میزنید!!!
ضمنا عقل سلیم حکم میکند از کدخدای بیرحم و قدرتمند بترسیم و مملکت خودرا به فنا ندهیم
پاسخ ها
عابد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
دشمن از این که برایش جایگاهی قائل نشده ایم ناراحت است. آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
8
69
من اصلا کاری به حرف های جلیلی ندارم ، فقطو فقط یه سوال از اینهایی که جای مهر روی پیشونیشونه میپرسم ، چطوری و چقدر در طول روز باید نماز بخونی و سجده کنی که جای مهر روی پیشونی بمونه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
زیااااد نزدیک 80-90 سال ... ولی دیگه لطفا سوال بعدی رو نپرس چون جواب بدم انتخاب نمیچاپه
یک برازجونی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
خاک داغ کن بزار رو پیشونیت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
6
56
ایشون یه جوری حرف میزنه و راه میره که انگار از همه بیشتر می فهمه
پاسخ ها
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
اگر کدخدا را صاحب قدرت معنای کنیم کیست که نپذیرد آمریکای جهانخوار کدخداست .
ناشناس
|
Turkiye
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
7
64
چرا شفاف به مردم نمگویید چکار میخواین بکنین با این مملکت ؟

میخواین با همه دنیا بجنگین ؟ دنبال چی هستین ؟ کره شمالی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
5
56
آخه چقد رو دارن بعضیا....6 سال مسئول پزونده هسته بود جز اینکه هر روز یه تحریم و قطعنامه علیه ایران صادر بشه دستاوردی نداشت بعد الان طلبکارم هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
خب، نه الان هر روز می تونیم از سوئیفت و تحریم کشتیرانی و هواپیمایی و نظامی استفاده کنیم و چرخ ها بچرخه و مردم زندگیشون رو بکنن.
شوخی می کنی!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
4
26
منظوراز کدخدا کیه؟
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
4
42
خودشونم میدونن که نظر مردم با نظر اینها کاملا متفاوته ، تو سطح جامعه با ساده ترین نگاهها و تحلیل ها هم میشه اینو فهمید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
4
38
سلام. کی ترس از کدخدا دارد. استفاده از کدخدا برای پیش برد اهداف یک روش عقلانی است. این دولت توانست این استفاده را کند. ولی ایشان چند سال سعی کرد و توانایی نداشت.
ناشناس
|
Finland
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
5
33
الان یعنی چی؟ مثل سال 84 ملت بگن آخی چه ساده و مظلومه الهی بریم بهش رای بدیم
ترک همدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
4
31
اینا ورژن های خاصی هستن
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
36
عجیب حرفهای بی ربطی.یعنی هیچکی تو این مملکت نفهمیده خدا مهمتر از کدخدا است.
هاشمی
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
5
24
جلیلی این مدت حافظ قرآن شده اهل منبر شده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
4
28
کسی از کدخدا نمیترسه . اتفاقا کسی که میترسه کدخدا رو گاهی نفی و گاهی بزرگ میکنه
تافردا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
45
بسمه تعالي
هرچه آقاي جليلي بيشتر صحبت مي کنند و براي مردم شخصيتشان بيشتر معرفي مي شود انسان به عمق فاجعه بيشتر پي مي برد که چطور اين شخص مدتي دبير شوراي عالي امنيت ملي و مسئول پرونده ي هسته اي بوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
20
کدخدای بت نمایت عامل همه بدبختی هاست
ناشناس
|
Italy
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
33
چرا فیش حقوقی جلیلی را منتشر نمی کنند؟؟؟؟؟؟
محسن جون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
25
خدا همه این جماعت رو با هم محشور کنه ایشاللا.
ناشناس
|
Finland
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
26
پس نه اتکاء به آقای جلیلی وضعیت مملکت درست میشه در اصل باید اتکاء به خداوند داشت و البته با دیپملماسی...
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
36
5
احسنت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
عده ای دنبال جنگ جهانی سوم هستند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
25
حالا امریکا بد ما نباید خوب باشیم. همش کینه ؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
24
پایان جلیلی- احمدی نزاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
27
فک کنم اگه تا الان مشغول مذاکره بودی باید محموله غذایی مون رو از یک کشور همجوار تحویل می گرفتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
26
شما پسر خوبی هستی اما به درد سیاست نمی خوری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
31
خدا شما را به راه درست هدایت کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
33
هههههههههههههههههههههههههه
چه وحشتی شمارا واسه انتخابات 96 گرفته!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
37
تکیه بر داخل شما رو هم دیدیم اقای جلیلی
شیرزن ایرانی
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
39
متوهمان کسانی هستند که خود را برتر و بالاتر از مردم می دانند !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
33
جناب آقای جلیلی
ما بالاخره در این کشور ترجمه " بعضی ها " را نفهمیدیم. منظور شما چه افرادی هستند که خداوند را تا این حد منکر شده اند؟ بالاخره حرف بزرگیست و ماه رمضان هم هست. از روش های فرقه احمدی نژاد کپی نزنید , که هیچکس نمی فهمید چی میگوید , در شان شما برادر بزرگوار نیست. ممنون میشویم بفرمایید منظورتان چه کسانیست ؟ و از آن طرف افرادی را معرفی کنید که جای خدا و کدخدا را عوض نکرده اند . منظورتان خودتان است یا افراد دیگر؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
38
داداش...شما با خودت چند چندی؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
37
خدا وکیلی ۸سال کشور دست شما وامثال شما چه کردید؟ بگید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
37
سلام آقاي جليلي فعلا که نظرات شما هيچ مقبوليت عمومي ندارد لطفا کمي با درنگ و تعلل سخن بگوييد
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
36
شکست در انتخابات سال 92 برای شما خیلی سخت بود برای همین شما هر جا میتوانید سخنرانی علیه دولت راه میندازید البته دولت اقای روحانی برای اینکه در مقابل شما ضعف نداشته باشد باید کشور را از رکود فعلی خارج کند
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
50
6
سلام خدا بر این مرد الهی و
محمدعلي کيامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
34
کاش اعتماد به نفس ايشون رو من داشتم 3ميليون راي و اين همه ادعا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
اونم با حمایت تام یک دولت ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
33
جناب جلیلی
فرمایشات شما در کتاب های دینی دبستان هم هست . مهم منطق و عقلانیت لازم در برداشت از قرآن است.
رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
28
اگه بچه روستایی بودی می دانتسد که کدخدا هرگز ترس نداشت چون غالبا معتمد مردم بود
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
33
آقا مدیریت یک بخشداری را به این آقا بدهید ، شاید دست از سر ملت بدبخت رنج کشیده و آسیب دیده بردارد..................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
ما مردمی هم که بهش رای ندادیم حتما اصحاب یزید و معاویه ایم
بسه تو رو خدا بسه بابا ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
31
ائمه "معصومین" در ادعیه همواره در پی استغفار و دوری از گناه و توصیه مسائل اخلاقی از جمله پرهیز از تهمت به دیگران می پردازند.
برخی با قرائت 4 آیه قرآن، خود را دیندار و دیگران را بی دین می دانند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
32
به جز 8 سال دوره خاتمی و 3 سال دوره روحانی کشور به سبک و سیاق دلخواه دوستان آقای جلیلی اداره شده است و نتایج کاملا مشخص است. لطفاً بگذارید دولت کاری را انجام دهد که مردم از او خواسته اند و بیش از سنگ جلوی پای دولت نیندازید
محمد
|
Syrian Arab Republic
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
4
33
سلام
به اینکه آقای جلیلی از کجا اومده کاری ندارم ، اینکه ایشون مثل احمدی نژاد از آستین موتلفه اسلامی و امثال اونا اومده بیرون کاری ندارم ، اینکه سالها به مذاکرات رفتو یک قدم به سمت جلو نرفت و فقط قطعنامه پشت قطعنامه بر علیه ملت و کشور صادر شد کاری ندارم ....
ولی یکی به من بگه اگر نخوایم آقای جلیلی با اقتصاد چوب بستنی کشور رو اداره که باید کیو ببینیم.. ؟؟؟؟!!!
ناسناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
31
جناب آقای جلیلی در دولت قبل که مسئولیت داشتند ار رفتار وکردارهای دولت هیچ حرفی بمیان نمی آوردنند لکن الان مفسر قران شدند وراه سعادت را نشان می دهند
ناشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
4
28
لابد اتکا به متخلفان اقتصادی داخلی میتونه مشکلات کشور رو حل کنه
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
5
10
کدخدا بنده خدا دوست داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
34
تو خوبی . تو خیلی میفهمی . تو خیلی با ماهی . چقدر نظرت کارشناسانه است. دمت گرم دست از سر این ملت بردار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
27
برخی هم برای جمع کردن مرید برای نماز اول وقت میز مذاکرات را که نگاه یک ملت به آن است ترک می کنند ولی در زمان مناظره وقت اذان سر میز خود باقی می مانند که مبادا وقتشان از دست نرود از جیب مردم خرج کردن مثل اینکه آسان است....
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
29
کلاس تفسیر است؟
ناشناس
|
Romania
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
4
31
دوستی با روسیه و چین کافر چی؟ ایا همان مصداق را ندارد؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
26
ملت شريف و مومن ايران اسلامي سخن خوب را خوب مي فهمد و درك مي كند، اما بعدش بلافاصله نگاه مي كند به گوينده حرف خوب، كه تا چه حد خودش پايبند به آنچه كه مي گويد هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
31
جناب آقاي جليلي مرجع تشخيص احكام الهي شما نيستيد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
26
ترابخداگوشمان ازاین حرفهاراست شماچه ناراحتی دارید بچه هایت بیکارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
25
حال اشتون چطوره از کلاسهای درس چه خبر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
27
شما خوش بینی بیش از حد دارید که فکر میکنید میتوانید مشکلات مردم را حل کنید!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
31
ایده افرادی مثل شما کشور رو به قهقرا می کشاند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
30
حالا خوبه هیئت مذاکره کننده اروپایی شما را به چشم یک سخران می شناسند نه مدافع حقوق ملت!
هنوز تعنه های اروپاییان برای ارسال حضرتعالی به عنوان مذاکره کننده از سوی ایران را فراموش نکرده ایم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
27
سلام .عملکرد شماهارا هم دیدیم ، ادعا تا عمل خیلی فاصله دار آقای جلیلی که با پراید مسافرت میروید ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
29
خدایا مادیگه تحمل احمدی نژادی دیگر نداریم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
28
همین فلسفه بافی ها باعث شد در دوران گفتگوی شما و 1+5 تحریم ها فلج کننده بر کشور تحمیل شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
31
خوب حالا کی از کدخدا ترسیده ؟!!! اونی که نمی تونست با کدخدا حرف بزنه و حقش را مطالبه کنه و لکنت داشت یا اونی که با قدرت جلوی کدخدا می شینه حرفش را می زنه و کدخدا را مجبور به لغو تحریم ها می کنه
Seyed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
34
شما کارشناس مسائل مذهبی هستید؟ یا کارشناس اندازه گیری دوری و نزدیکی بندگان خدا از خدا؟ چه کسی این صلاحیت رو به شما اعطا کرده که افراد را قضاوت میکنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
دوست عزیز . تا حالا آچار فرانسه به گوشت خورده . نخبه ها همزمان می توانند . قاضی . وکیل . وزیر. رئیس جمهور باشند. از 21 وزیر دولت قبل ، فقط آقای متکی آن هم در حد سفیر بود. سرنوشتش را می دانید چی شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
34
عزیزم به اندازه 4 میلیون رایی که با حمایت تمام قد صدا وسیما به دست آوردی صحبت کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
33
دقیقا شما وآقای مصباح همین ویژگی رو دارین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
28
فکر کنم ایشون در جلسات 5+1 هم همینطور صحبت میکردند که نتایج اون فقط تحریم و فشار بود.اینا فکر میکنند اسلام رو فقط اینا میفهمند و چون چندتا آیه از قران بلدند هر تفسیری که خواسته باشند میکنند و به همه اتهام میزنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
29
ايشان ميخواهد سوار بر پرايد با توكل به خدا از ماكسيما جلو بزند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
آقای جلیلی برو همون درس اخلاقت را بده گلم. بازم ممنون از اظهار نظرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
23
ما مردم هیچی یاد نگرفته باشیم عزت و سر بالا نگه داشتن را از اماممان یاد گرفته ایم. نگران ما نباشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
24
تو مشکل خودت را با ظرفیت های کامل نشده ات حل کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
18
الهی، بمیرم.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
26
کل ایران 4 میلیون رای داشتی ،8 سال مذاکره کردی هیچ کار مفیدی نکردی؟حالا هم سکوت برای شما بهتر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
21
ضعف تحلیل در گفته های ایشان آشکار است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
21
تحلیل های غلط و تهمت های این آدم خیلی دیگه خیلی رو اعصابه ....
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
21
متاسفانه در کشور ما دستهایی پنهان، افرادی را که سطح صلاحیت آنها در حد اداره یک بخشدای می باشد بالا می برند؛ سپس این افراد واقعاً باورشان می شود که شایستگی آن سطح از رشد را دشته اند و جالب آنکه نمی شود توقع آنها را پائین آورد، فکر می کنند حق آنها خورده شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
18
من اگه جای تو بودم می نشستم یه گوشه و کلی خجالت می کشیدم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
22
کارشان به جایی رسیده که به اعتقاد و ایمان دیگران حمله میکنند و آنها را متهم به بی ایمانی و خود را پاک و منزه و باتقوا معرفی میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
22
از طرف خدا صحبت نکنید لطفا
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
24
جناب جلیلی دروغ گویی و کینه و حسد هم نتیجه دوری از خداست! مردم، به خصوص جوانان خیلی وقت است که از نظرات و تعصب و بی منطق بیزار شده اند
پاسخ ها
ناشناس ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
| United Arab Emirates |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
انتخاب، چرا نصف بیشتر نظرم رو حذف کردی؟!
مدیر پایگاه انتخاب مجاز به انتشار نظرات در چارچوب های تعیین شده است
ناشناس
|
Finland
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
30
5
میشه بگید اقای ظریف که مذاکره کردند پول های بلوکه شده که ترامپ می گه 150 میلیارد دلار هست کجا مصرف شد؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
عجب....!
میشه شما بگید اون موقعی که محمود و سعید داشتند سرمایه ملت رو به فنا می دادند کجا تشریف داشتید که حالا مدعی همون پولها شدید که ظریف و تیمش دارند با خون دل پس می گیرند؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
سالی 15 میلیاردش صرف تقدیم یارانه میشه فقط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
22
مردم رو اذیت کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
19
افاضات آقایان رئیس پاکدستان و جناب جلیلی کارشناس عالی مذاکرات همه جانبه استاد درس اخلاق مذاکرات هسته ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
21
استاد برای دلار و پرایدچه قیمتی رو پیش بینی میکنی ؟ اگر امثال شما رای آورده بودن الان باید چراغ پی سوز روشن میکردیم برمیگشتیم قرن اول هجری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
21
سلام آخه من در فکرم که این آقای جلیلی چه تخصصی داشت که این همه وقت گرفت وسوزاند چه ما حصلی داشت کارهای ایشون آخه وقتی یه کاری شروع میشه باید نتیجه داشته باشه یعنی بد از این وقت ایشون فهمیدن که ترس از کدخدا نتیجه دوری از خداست آفرین
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
15
جانم؟ متوجه نشدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
21
همش دم از مردم مردم میزنن ولی باز حرف خودشونو میزنن.برادر همین حرفها رو تو تبلیغات انتخاباتیت زدی ولی مردم بهش اهمیت ندادن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
24
عزیزان دانشگاه امام صادق کمی هم مطالعه آزاد داشته باشند بد نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
20
این را بدانید که امیودارم مردم به حدی از آگاهی برسند که افراد سود جو دیگر توانایی سو استفاده از باورها و اعتقاداتشان را نداشته باشند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
38
5
درود بر دکتر جلیلی که حقوق مسلم ملت ایران رو به ناچیزی معامله نکرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
خوب ، دستاوردش چی بود اونوقت؟
saeid
| United Arab Emirates |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
واقعا نمیدونی دستاوردش رو?
تحریم های متعدد و به خاک سیاه نشستن کشور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
4
21
ساکت شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
27
فكر كنم بزرگترين خیالبافان دنيا شما و آقاي احمدي نژاد هستيد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
20
شما که خیلی شجاعی چکار کردی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
22
لطفا دست بردارید
باکری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
28
4
چه عجب شما متن و تیتر منتسب به این بزرگ مرد متقی را منتشر نمودید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
دوست عزیز
بنده دستبوس آقای جلیلی برای دفاع از مرز های این کشور و از دست دادن پایشان هستم. این قدر دانی بجای خود محفوظ .
ولی انتقادات به ایشان عمدتا بخاطر عملکرد ضعیفشان در مذاکرات با غرب است , انتقادات بجایی هم هست . واقعیت را باید پذیرفت. ایشان اینکاره نیستند و بهتر است در جایگاه دیگری خدمت کنند.
ف
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
18
به قول مرادشان .......دو کلمه بشنویم از مادر عروس.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
15
با کد خدا باید کج دارمریز کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
21
شما را چه به تفسر مطلق از احکام خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
28
امثال این اقا و حداد عادل برای اصلاح طلبان یک نعمتند ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
5
قُلْ لِعِبادي يَقُولُوا الَّتي هِيَ أَحْسَنُ إِنَّ الشَّيْطانَ يَنْزَغُ بَيْنَهُمْ إِنَّ الشَّيْطانَ کانَ لِلْإِنْسانِ عَدُوًّا مُبيناً53
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
4
راستی چه خبر از اشتون؟
میثم
|
Finland
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
3
احمدی نژاد باید هرچه زودتر به دادگاه کشیده بشه تا به کارهایی که کرده جوابگو باشه . عدالت علی وار باید رعایت بشه
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
4
شما انسانی متین ولی این حرفها خیلی امروز مورد پذیرش نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
5
حالا روحانی یه چیز در باره کد خدا گفت
ا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
6
ازموده را ازمودن خطاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
4
شما نه تنها مشکلی رو حل نکردید بلکه بر مشکلات کشور اضافه کردید
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
7
من با سیاست کاری ندارم ولی بچه ام تو دوره شما بی دارو مرد نمیبخشمتون
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
4
امنیت ذیل دموکراسی است و بس نه فوق دموکراسی امنیت بدون دموکراسی را به بهترین شکلش شوروی داشت که اخرش را همه می دانیم!!
اتکا به اراده و رای و خواست مردم است که بالترین امنیت را به ارمغان می اورد و خداوند هم خرد را به انسان دادند برای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
4
5
دوستان و هموطنان عزیزی که مخالف نظرات آقای جلیلی هستید:
بنده هم با عملکرد وی کاملا مخالفم. صحبت های ایشان که عده ای را به دور بودن از خدا متهم کرده اند را هم اصلا قبول ندارم. ولی اسلامیت و ایرانیت و پیروی از مکارم الاخلاق پیامبر حکم میکند همزمان با مخالفت ها از زحما ت وی در جبهه ها قدردانی کنیم. وی یک پای خود را برای دفاع از مرزهای این کشور از دست داد . سرمایه گذاری کمی نیست . بنده که شهامتش را نداشتم. در نتیجه پیشنهاد میکنم در برخورد ها نظراتمان را بگوییم ولی حق را هم بجا بیاوریم . امیدوارم انتخاب کل این متن را درج نماید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
7
بازم این آقا ظرفیت آزاد کرد!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
7
شما صد بار هم کاندید بشوی رای نمیاوری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
8
آقای جلیلی به نظر شما احکان الهی یعنی تحریم شدن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
6
حرفهای شما ترسناک است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
6
درس تاریخ کافی هست واقعیت ها رو باید ببنید واقعیت جامعه هم معلوم هست در دولت محبوب شما پول بیت المال از بین رفته و سرمایه مردم چند برابر کاهش پیدا کرده یا کاملا از بین رفته و خود شما هم پیرو همان دولت به شدته بیشتر هستید و هیچ برنامه برای اصلاح وضعیت موجود ندارید که چه بسا اگر تدبیر این دولت نبود الان در وضعیت جنگ بودیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
7
شما بهتر بود در مدارس راهنمایی کشور به تدریس معارف دینی بپردازید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
9
احمدی نژاد و جلیلی اطلاعات دینی شون زیاده و بهتر بود در معاونت های پرورشی آموزش پرورش مشغول می شدن
مبين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
6
باز ايشون تشريف آوردن!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
9
2
حرف حق تلخ می باشد جناب آقایان اصلاح طلب
وحید تبریزلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
6
این آقا باز حرف زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
9
ما اگه نخواهیم شما به فکر ما مردم باشید باید چه کسی را ببینیم؟
سالار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
7
سندروم دُن کیشوت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
7
نفرمایید این حرفا رو
ازاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
6
4 تحلیل جدید بگو اینها رو که دها بار گفته اند
صفا صمیمیت صداقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
8
خدایا ما که به تو ایمان و اعتقاد داریم
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
7
باید تاسف خورد برای شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
7
مردم ایران دیگه گول این پوپولیست بازیهارو نمیخورن اگر صداقت داری دریافت ماهیانه واقعیتو ااعلام کن تو رو خدا فیش صوری رو نکن که دیگه کسی باور نمیکنه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
5
این آقای جلیلی خودشم متوجه نمی شه چی میگه ...
علمدار
|
United States of America
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
5
«منطق دشمن به گونه ای است که باعث رنجش مؤمنان می شود»، مگر نمی بینید دائماً می گویند، تحریم فلج کننده می گذاریم. اقای جلیلی !شما هم می گویید کاخ سفیدرا بر سرتان خراب می کنیم .و اسراییل هم باید از بین برود.اقای جلیلی!دشمن دشمن است دشمن ها به همدیگر حلوا و نقل ونبات هدیه نمی دهند.
حسین
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
6
3
اگه ایستادگی این اقایان نبود الان باید نه 3 درصد بلکه بر حق استفاده مذاکره میکردن اونم اونا نمی پذیرفتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
11
خود ایشان هم کم سراغ کدخدا نمی رفتند.
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
10
یک نفر به ما بگه . 1400 میلیارد دلار درآمد نفت و گاز این مملکت در دولت قبل چی شد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
12
به نظر من ایشون در حد پستهایی که قبلا داشته نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
10
حافظ این خرقه که داری تو ببینی یک روز
که چه زنار به زیرش به دغا بگشایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
13
بروبازرس اداره ها شو تاببینی حقایق را
تقى صالحى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
12
لطفا برای ملت ارزش قائل باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
8
متوجه نشدم آقای جلیلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
11
اقاي جليلي با اين افكار هيچ وقت رييسجمهور نخواهي شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
13
مشکلات کشور شما هستید
این کشور بدون شما مشکلی ندارد که بخواهد با کمک بیگانه آن را حل کند.
دست از سر مردم و کشور بردارید
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
11
محتوا داشت اصلا حرفهای شما برای طرف مقابل مذاکره؟ مترجما چی ترجمه می کردن؟ اشتون تا می رسید بروکسل به سران اروپا اطلاع می داد اینا مذاکره کن نیستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
اشتون میگفته: اینا اهل باج دادن نیستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
10
این حرفا چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
8
هههه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
13
اتکا به روسیه، اتکا به بیگانه نیست؟؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
9
مثلا می خاد دیپلماسی روحانی رو با اون قدرت ببره زیر سوال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
9
من گذشته های دور را یاد دارم کسی از کدخدا نمیترسید و خود کدخدا هم در خونش بر روی همه و همه غریبه ها باز بود
من
|
United States of America
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
9
آقای محترم مردم بیدارند. توروخدا این قدر تلاش نکنید که خودتان را مردمدار جلوه دهید.
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
16
شگرد دلواپسان: یک کلمه رو از تو سخنان فردی که نسبت به او دلواپسی! داری بردار، تحریف کن، تعریف خودت رو به اون کلمه بچسبون و انقدر تکرار کن که اول خودت باورت بشه تا بتونی دیگران رو هم به اشتباه بندازی.
نظرات بینندگان