arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۵ - ۱۵ تير ۱۳۹۵

محور چالوس یکطرفه شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرمانده پلیس راه استان البرز با اعلام یکطرفه شدن محور کرج - چالوس از اعمال محدودیت های ترافیکی در این محور در روزهای پایانی هفته خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ رضا اکبری با اعلام محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان، و با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس، اظهار کرد: تردد انواع خودروها از ساعت ۱۴ امروز (سه شنبه) تا ساعت ۶ صبح چهارشنبه شانزدهم تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

وی در ادامه گفت: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل تردد انواع خودروها از ساعت ۱۸ امروز (سه شنبه) تا ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه می شود.

سرهنگ اکبری اضافه کرد: از ساعت ۱۲ روز چهار شنبه شانزدهم تیرماه تا ساعت ۲ بامداد روز پنج شنبه هفدهم تیرماه تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محور تردد انواع خودرو از ساعت ۱۶ روز  چهارشنبه شانزدهم تیرماه تا ساعت ۲ بامداد پنج شنبه هفدهم تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه می شود.

فرمانده پلیس راه استان البرز ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هجدهم تیرماه تا ساعت ۵ بامداد روز شنبه نوزدهم تیرماه از کرج  به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه تردد انواع خودروها از ساعت ۱۶ روز  جمعه هجدهم تیرماه تا ساعت ۵ بامداد روز شنبه نوزدهم از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ اکبری گفت: تردد کامیون ها و کامیونت های محلی دارای مجوز تردد در محور چالوس از ساعت 12 امروز (سه شنبه) تا ساعت 8 بامداد روز شنبه نوزدهم تیرماه ممنوع است.

فرمانده پلیس راه استان البرز در پایان از همه رانندگانی که قصد عبور از محورهای موصلانی استان به ویژه محور کرج - چالوس را دارند خواست با حفظ آرامش و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز هر گونه حادثه جلوگیری کرده و سفری خوش را برای خود و خانواده رقم بزنند.

نظرات بینندگان