arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۰۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۵

جاده چالوس دو طرفه شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جاده چالوس علی رغم اعلام قبلی برای ساعتی دوطرفه شد.

به گزارش میزان، ساعتی قبل به دلیل وجود چندین خودرو در جاده چالوس و ایجاد ترافیک پلیس راه تصمیم گرفت جاده را برای ساعتی دو طرفه کند.

در حال حاضر تا تخلیه اینبار ترافیکی جاده دو طرفه بوده و همزمان با تخلیه بار جاده بار دیگر بهسمت چالوس یک طرفه می شود.

گفتنی است براساس اعلام قبلی قرار بود این جاده از ساعت 14 تا 6 صبح یکطرفه باشد.

فارس نیز گزارش داد که علی‌رغم اعلام پلیس‌راه استان البرز مبنی بر یک طرفه شدن جاده چالوس این محور در ساعت ۲۱ امشب یک طرفه نبوده و همین امر موجب سردرگمی رانندگان شد.

با پایان ماه مبارک رمضان و آغاز نخستین دور سفرهای تابستانی از عصر امروز محورهای برون شهری استان البرز مملو از خودروهای متعدد بود.

پیش از این شرایط فوق از سوی مدیران استان البرز پیش‌بینی گردیده بود.

به عنوان مثال رضا اکبری فرمانده پلیس راه استان البرز امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری‌های مختلف از جمله خبرگزاری فارس اعلام کرد که برای جلوگیری از ترافیک گسترده در محور کرج - چالوس این محور از ساعت 15 امروز تا ساعت 6 صبح روز چهارشنبه 16 تیرماه به صورت یک طرفه بوده و تردد خودروها تنها در مسیر کرج به سمت مرزن‌آباد انجام می‌شود.

این در حالی است که تعدادی از مسافران حدود ساعت 21 امشب در تماس با خبرنگاران فارس در استان البرز اعلام کردند که جاده چالوس یک طرفه نبوده و همین امر موجب سردرگمی رانندگان شده است.

از سوی دیگر تعدادی از رانندگان اعلام کردند که در تابلوهای راهنمایی و رانندگی نصب شده در پل فردیس محور کرج - چالوس دارای ترافیک روان است اما ترافیک بسیار سنگینی را در این محور شاهد هستیم.

نظرات بینندگان