arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۰

وزیر مسکن: قانونی ترین وزیر جمهوری اسلامی ایران من هستم

سرپرست وزارت راه و ترابری گفت: در حال حاضر قانونی ترین وزیر در جمهوری اسلامی ایران من هستم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مهر: سرپرست وزارت راه و ترابری گفت: در حال حاضر قانونی ترین وزیر در جمهوری اسلامی ایران من هستم.

علی نیکزاد صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر در شهرک گلشهر ارومیه در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر غیرقانونی بودن فعالیت وی بدلیل اتمام حکم سرپرستی وی در وزارت راه و ترابری، افزود: حکم سرپرستی وزارت راه و ترابری بنده به اذن مقام معظم رهبری صادر شده و تا پایان خردادماه سالجاری وجهه قانونی دارد.

وی بیان داشت: بنده افتخار می کنم که تنها وزیری هستم که حکم فعالیت خود را توسط مقام معظم رهبری دریافت کرده ام که این امر نشان دهنده اعتماد مقام رهبری به من است.

وی با بیان اینکه من فعالیت خود را به اذن رهبری در وزارت راه و ترابری آغاز کرده ام، اظهار داشت: سایر وزرا باید بعد از معرفی ازسوی دولت به مجلس حکم تائید صلاحیت خود را جهت رهبری وزارتخانه ها از نمایندگان دریافت کنند و این در حالی است که حکم سرپرستی وزارت راه من به صورت مستقیم از سوی رهبری صادر شده است.

وزیر مسکن و شهرسازی در ادامه سخنان خود افزود: وزیر امور زیربنایی نیز باید بعد از معرفی از سوی رئیس جمهوری به مجلس شورای اسلامی حکم تائید صلاحیت خود را از مجلس دریافت کند.

به گفته نیکزاد هیچکس تا پایان اتمام مدت حکم سرپرستی وی در وزارت راه و ترابری حق اعتراض ندارد زیرا حکم وی از سوی مقام معظم رهبری به وی تفویض شده است.

علی نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی و سرپرست وزارت راه و ترابری و حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در راس هیئتی صبح پنجشنبه برای بازدید از چند طرح عمرانی استان آذربایجان غربی با استقبال استاندار و مسئولان استانی وارد فرودگاه ارومیه شدند.

علی نیکزاد و هیئت همراه وی در این سفر یک روزه از پروژه های روگذر تقاطع ابوذر، راه آهن ارومیه - مراغه، بزرگراه مهاباد - میاندوآب و مسکن مهر میاندوآب بازدید و بیش از 162 کیلومتر راه روستایی را افتتاح می کند.

وزیر مسکن و شهرسازی در این سفر همچنین از مسکن مهر گلمان و گلشهر و میدان امام (ره) ارومیه بازدید و در جلسه ستاد تامین مسکن و شورای حمل و نقل استان آذربایجان غربی شرکت خواهد کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
0
1
من نمیدونم چرا این دولت و وزراش یکی از یکی متواضعترند
نظرات بینندگان