arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۰

حمید سجادی سرپرست وزارت ورزش می شود+تصویر

حمید سجادی حالا جدی ترین گزینه برای انتخاب به عنوان اولین وزیر ورزش کشور است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حمید سجادی حالا جدی ترین گزینه برای انتخاب به عنوان اولین وزیر ورزش کشور است.

به گزارش خبرآنلاین؛ پس از نشست صبح چهارشنبه هیات دولت ، تقریبا همه اهالی ورزش این خبر را برای هم نقل می کردند ؛ حمید سجادی وزیر ورزش می شود.

سجادی ، مرد شماره 2 ورزش در دو سال اخیر ، با سابقه ای موفق در رشته دوومیدانی که شامل نزدیک به 10 مدال آسیایی در دوهای نیمه استقامتی می شود ، یکی از موفق ترین ورزشکاران دو دهه ابتدایی پس از انقلاب است.

او تحصیلات آکادمیک را تا درجه دکتری فیزیولوژی ورزش ادامه داده و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت بدنی است. او سابقه ریاست ورزش کیش و مدیریت سایپا را هم در کارنامه دارد و با انتخاب علی سعیدلو به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی به ساختمان سئول رفت و مرد شماره 2 ورزش کشور شد تا سعیدلو بتواند این ادعا را داشته باشد که امور اجرایی ورزشی را به یکی از معروف ترین ورزشکاران تحصیلکرده کشور سپرده است.

سجادی همچنین سابقه نامزدی برای شورای شهر تحران از سوی لیست رایحه خوش خدمت را داراست و در این چند سال ، رابطه ای صمیمی با اعضای اصلی بدنه دولت داشته. او غیر از آشنایی و همکاری مسالمت آمیز با علی سعیدلو ، با مهرداد بذرپاش ، رابطه ای صمیمی داشت و همراه با او به باشگاه سایپا رفت. غیر از این هم دوستی دیرینی را با محمدرضا رحیمی ، معاون اول رئیس جمهور دارد که در سال های دور رئیس فدراسیون دوومیدانی بوده است. در سال هایی که سجادی چهره شاخص دوومیدانی ایران محسوب می شد.

 معیارهایی که نمایندگان مجلس در ماه های اخیر برای وزیر نخست ورزش کشور بر شمرده بودند ، داشتن اهلیت ورزشی ، تحصیلات آکادمیک مرتبط و سابقه مدیریتی ورزشی بوده . سجادی البته همه این شاخص ها را در کارنامه دارد اما اینکه ضمام ورزش کشور به یک ورزشکار سپرده شود این قدر دور از ذهن می نماید تا بسیاری آن را تاکتیکی از سوی دولت بدانند تا در تعطیلات پایان هفته بازخوردهای خبر را بخواهند بسنجند.

سجادی اگرچه در کارنامه مدیریت ورزشی خود در کیش و سایپا ، موفقیتی شاخص نداشته اما در دو سال گذشته به رغم همه انتقادهای مطرح شده از عملکردش در موفقیت گوانگژو سهمی دارد.

نام او پس از این مطرح شد که در پایان نشست هیات دولت ، منابع غیر رسمی در میان ورزشی ها از درون سازمان ورزش ، روسای فدراسیون ها و محافل غیرورزشی دولتی ادعا کردند شخص رئیس جمهوری از سجادی به عنوان یکی از گزینه های مدنظر دولت برای این سمت نام برده است. اتفاقی که تا قبل از این ، انجامش از سوی احمدی نژاد بی سابقه بوده . چون او هیچ گاه تا آخرین لحظه نامی از گزینه مورد نظرش برای سمت های اجرایی ، اسمی به میان نیاورده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
1
1
ما جمعي از كاركنان ستادي سازمان تربيت بدني سابق از رئيس محترم جمهور عاجزانه تقاضا مي كنيم كه از اعلام نام سجادي به عنوان وزير منصرف شوند.
تو را به خدا گول تحصيلات و عنوان افراد را نخوريد .
لطفا به سابقه و عملكرد اين فرد در اين دوسال گذشته كه معاون بوده توجه كنيد تا ببنيد كه اين شخص در بين اهالي ورزش ( روسا . ورزشكاران و كارمندان ) چقدر منفور است.
از سعيدلو نقل شده كه اگر وزير شود اولين نفر سجادي را بخاطر عدم مديريت بركنار ميكند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
1
ما جمعي از پرسنل اداره كل تربيت بدني استان تهران حقوقمان كفاف زندگيمان را نمي دهد و مسئولين اداره كل فقط به فكر خودشان هستند
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
0
یعنی بهتر از این بابا پیدا نمیشه دیگه آقای احمدی نژاد عزیز تو رو به خدا یه کم به این ورزش عقب افتاده کشور بیشتر توجه کنید اخه این آقا با چه تجربه و پشتوانه ای میخواد بیاد وزارت ورزش رو به عهده بگیره یعنی واقعا فردی مسلط تر و اگاه تر و با سواد تر از ایشون وجود نداره که ایشون شده تنها گزینه وزارت ورزش ؟تو رو به خدا یه کم بیشتر توجه کنید به ورزش این مملکت
نظرات بینندگان