arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۶ - ۲۱ تير ۱۳۹۵

امروز از الهام چرخنده هدیه بگیرید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت: امروز و به مناسبت روز عفاف و حجاب، ساعت 17 با حضور جمع بزرگی از بانوان ایرانی در میدان جمهوری با هم بیعت می کنیم.
 
به گزارش انتخاب، الهام چرخنده گفت: امروز و به مناسبت روز عفاف و حجاب ساعت 17 در میدان جمهوری با حضور جمع عظیمی منتظر حضور بانوان ایرانی هستیم.
 
وی افزود: فکر می کنم این گردهمایی یک فضای دوستانه و تاثیر گذار برای تمام بانوان ایرانی است و البته نه فقط برای بانوان محجبه بلکه برای تمام بانوان، چراکه من فکر می کنم حیا ، غیرت و عفاف و حجاب فقط مختص بانوان چادری نیست همه ما زنان ایرانی از یک پیکره هستیم و امروز ساعت 17 در میدان جمهوری با هم بیعت می کنیم.
 
این بازیگر ادامه داد: برای دختران کودک برنامه های زیادی در نظر داریم و فضای خیلی خوبی را برایشان در نظر گرفته و هدایای فرهنگی را به آنها هدیه می کنیم.
 
چرخنده خاطرنشان کرد: 1000 چادر آماده کرده ایم تا بانوانی که امروز تصمیم دارند چادری شوند به آنها هدیه کنیم ، به نظرم فضایی که امروز ایجاد می شود فضای بسیار خوب و متنوعی است و بسیار خوشحال می شوم بانوان ایرانی را در آنجا ببینم پس همه آنها را به این گردهمایی دعوت می کنم.

ميزان
نظرات بینندگان