arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۰

پیامک سعیدلو به بازیکنان پرسپولیس و ملوان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس سازمان تربيت‌بدني در آستانه ديدار برگشت فينال جام حذفي فوتبال با تاكيد بر حفظ اصول بازي جوانمردانه در اين ديدار، از اختصاص جوايز ويژه به قهرمان و نايب‌قهرمان اين رقابت‌ها خبر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس،علي سعيدلو با ارسال پيامي به بازيكنان، مربيان، مديران، مسئولان و هواداران دو تيم ابراز اميدواري كرد كه دراين بازي همه شاهد ارزش‌هاي اخلاقي و صفات نيكپهلواني كه شاخص ورزشكاران ايران اسلامي است، باشند.

سعيدلو همچنين در پيام خود با اشاره به اينكه دو تيم پرسپوليس و ملوان با حضور در اين مرحله از مسابقات نشان داده‌اند كه هر دو شايسته كسب عنوان قهرماني و حضور در فصل آينده ليگ قهرمانان آسيا هستند، تاكيد كرد كه هم قهرمان و هم نايب‌قهرمان جام حذفي هداياي ويژه‌اي از طرف سازمان تربيت‌بدني دريافت خواهند كرد.


متن پيام معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت‌بدني به شرح زير است:

"فصل جاري رقابت‌هاي فوتبال كشور با مسابقه برگشت فينال جام حذفي به پايان مي‌رسد؛ پاياني كه انشاءالله با فخر و سربلندي فوتبال همراه خواهد بود.
دو تيم ريشه‌دار، پرطرفدار و پرافتخار فوتبال ايران اسلامي، فردا (جمعه) در ورزشگاه جهان پهلوان تختي شهر انزلي برابر هم قرار مي‌گيرند تا چهره قهرمان جام حذفي فوتبال و يكي از نمايندگان ايران در رقابت‌هاي فصل آتي ليگ قهرمانان آسيا مشخص شود.

بي‌ترديد تيم‌هاي پرسپوليس تهران و ملوان بندر انزلي هر دو شايسته كسب قهرماني و حضور در ليگ قهرمانان هستند، اما آنچه كه در اين بازي مهم‌تر و ارزشمندتر از برد و باخت و قهرماني است حفظ اخلاق و مرام پهلواني ويژه ورزش و ورزشكار ايراني است.

اميدوارم كه در مسابقه فردا بازيكنان، مربيان، مديران، مسئولين و هواداران دو تيم به دور از هيجانات كاذب و زودگذر، با برگزاري مسابقه‌اي سرشار از روح پهلواني و جوانمردي، خصائل و صفات نيك بزرگمرد ورزش اين سرزمين را كه ورزشگاه محل برگزاري مسابقه نام پرصلابت او را بر خود دارد به منصه ظهور بگذارند و روح پهلوان تختي را شاد كنند.

اينجانب ضمن آرزوي موفقيت و سربلندي براي تك تك بازيكنان و دست اندركاران تيم‌هاي ملوان و پرسپوليس تاكيد مي‌كنم كه از نگاه سازمان تربيت‌بدني، دو تيم در قامت قهرماني و شايسته كسب اين عنوان هستند، لذا هر دو تيم؛ هم قهرمان و هم نايب قهرمان از طرف سازمان هداياي ويژه‌اي دريافت خواهند كرد.

انشاء الله كه همواره در پناه خداوند متعال سرافراز و مويد باشيد. "
نظرات بینندگان