arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۶ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۰

داوود احمدي‌نژاد: جريان انحرافي گوساله سامري زمان است

دبير كل پدافند غيرعامل كشور گفت: جريان انحرافي گوساله سامري زمان است كه در حال برنامه‌ريزي براي انحراف مردم از خط ولايت فقيه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبير كل پدافند غيرعامل كشور گفت: جريان انحرافي گوساله سامري زمان است كه در حال برنامه‌ريزي براي انحراف مردم از خط ولايت فقيه است.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، داوود احمدي‌نژاد در مراسم يادواره شهداي منطقه سروينه باغ ساري با اشاره به حضور مقتدرانه رزمندگان اسلام در عرصه‌‌هاي مختلف جنگ اظهار داشت: شهدا بزرگ‌ترين حماسه جهان را خلق كردند و از همه هستي خود در راه رضاي خدا گذشتند.

دبيركل پدافند غيرعامل كشور خاطرنشان كرد: صدام از همه نوع ادوات جنگي روز دنيا برخوردار بود كه رزمندگان ايران اسلامي با تكيه بر نيروي الهي نام و نشان آنها را به زباله‌دان تاريخ فرستادند.

وي با اعلام اينكه امروز ايستادگي 32 ساله ملت ايران در برابر كفر به يك الگوي مناسبي در جهان تبديل شد، افزود: ملت‌هاي جهان با وجود ميل سردمداران خود، ايران اسلامي را به‌عنوان الگوي خود براي مبارزات در برابر كفر پذيرفتند.

احمدي‌نژاد با اعلام اينكه استكبار براي حفظ منافع خود به شهروندان خود رحم نكرد، افزود: كشتار 6هزار شهروند آمريكايي در برج دوقلو يكي از نمونه‌هاي بارز نسل‌كشي استكبار براي رسيدن به اهداف نادرست خود است.

وي با بيان اينكه انقلاب اسلامي ايران تحولي در دنيا ايجاد كرد، تاكيد كرد: همه موفقيت ايران اسلامي زماني بدست آمد كه ولايت فقيه در كشور ما حاكم شد.

دبيركل پدافند غيرعامل با مقايسه ايران قبل از ولايت فقيه و بعد از آن بيان داشت: از زماني كه عطر ولايت فقيه در كشور ما طنين‌انداز شد هيچ لطمه‌اي به كشور ما در برابر حوادث گوناگون وارد نشد.

وي با اشاره به حضور كشورهاي متعدد خارجي در زمان قبل از انقلاب افزود: نظام ولايي ما را به جايي رساند كه تمام ملت‌هاي دنيا براي مبارزه با استكبار از انقلاب اسلامي ما الگوبرداري مي‌كنند.

احمدي‌نژاد با اشاره به جريان فتنه 88 افزود: فتنه 88 پياده نظام دشمن بود و سه هدف پايمالي خون شهدا، ايجاد اختلاف داخلي و سرگرم كردن مسئولان براي عدم نفوذ انقلاب به ساير كشورها و تخريب وجهه ايران اسلامي در دنيا را در برنامه كاري خود داشت.

وي با اعلام اينكه فتنه‌گران اهداف شيطان را در كشور ما دنبال مي كردند، افزود: همانطور كه انسان‌هاي با ايمان بايد در برابر شيطان و افكار شيطاني مواظب خود باشند بايد در برابر فتنه‌گران همان روش مبارزه با شيطان را در پيش بگيريم.

وي تاكيد كرد: مرد دنيا با وجود ميل باطني سردمداران خود به دنبال آرمان‌هاي ملت ايران هستند و پيروي ملت‌هاي جهان از ايران به خاطر اين است كه ولايت فقيه همه مردم ايران را به سمت اهداف متعالي هدايت مي‌كند.

وي با بيان اينكه بصيرت مهم‌ترين نياز امروز مردم ايران است، افزود: دشمن بزرگواري و بزرگ منشي مردم ايران را مورد هدف قرار داد تا به وسيله عوامل داخلي درحالي كه اهداف اساسي انقلاب اسلامي در حال ثمر دادن است آن را پژمرده كند.

وي با اعلام اينكه هدف جريان انحرافي و فتنه يكي است، تاكيد كرد: جريان انحرافي گوساله سامري زمان است كه در حال برنامه‌ريزي براي انحراف مردم از خط ولايت فقيه است.

احمدي‌نژاد ادامه داد: هدف جريان انحراف جاري كردن مكتبي غير از اسلام در كشور است و اين جريان بايد بداند كه بزرگي ملت ايران در سايه اسلام است.

دبيركل پدافند غير عامل كشور تنها راه مبارزه با جريان انحرافي و فتنه را كاهش منيت دروني مسئولان و مردم عنوان كرد و بيان داشت: بايد براي حفظ آرمان‌هاي ولايت فقيه از خودمان بگذريم و باور داشته باشيم كه عزت ايران اسلامي تنها در سايه ولايت فقيه اتفاق مي‌افتد.

احمدي‌نژاد در پايان افزود: همه شهدا از جان خود در برابر فرمان ولايت فقيه گذشتند و ما به عنوان وارثان خون شهداء بايد در اين محور حركت كنيم.
نظرات بینندگان