arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۱۲۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۰

پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد/ تیم دایی ، آسیایی شد

تيم فوتبال ملوان انزلي برابر پرسپوليس به برتري رسيد اما در مجموع دو بازی رفت و برگشت، 3 بر 4 از این تیم شکست خورد و با این حساب، پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تيم فوتبال ملوان انزلي برابر پرسپوليس به برتري رسيد اما در مجموع دو بازی رفت و برگشت، 3 بر 4 از این تیم شکست خورد و با این حساب، پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد.

به گزارش "انتخاب"؛ ديدار برگشت دو تيم پرسپوليس و ملوان از ساعت 17 در ورزشگاه پر از تماشاگر تختي انزلي و در حضور بيش از 14 هزار تماشاگر آغاز شد.

در این مسابقه که با قضاوت هدایت ممبینی در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد، مهرداد اولادی(19) گل برتری تیم ملوان بندرانزلی را به ثمر رساند اما تیم پرسپولیس با تکیه بر پیروزی 4 بر 2 در بازی رفت و برتری 4 بر 3 در دو دیدار رفت و برگشت فاتح این جام شد.

هادی تامینی، بابک پورغلامی و محمد همرنگ از تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و حسین بادامکی از تیم پرسپولیس هم بازیکنان اخطاری این بازی بودند.

با این پیروزی شاگردان علی دایی برای دومین سال متوالی قهرمان جام حذفی شدند و به عنوان تیم نخست این مسابقات جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را بدست آوردند.

با این قهرمانی باید گفت که قهرمانان فصل گذشته لیگ و جام حذفی ایران در فصل جاری هم تکرار شد و امیر قلعه‌نویی با تیم سپاهان و علی دایی با تیم پرسپولیس برای دومین سال متوالی به عنوان قهرمانی دست یافتن


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
0
0
پرسپولیس شیره
دایی شیره
احسان(سرخ افراطی)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
0
0
قهرمانی پرسپولیس رو به تمامی هوادارانش تبریک میگم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
2
به همه هواداران پزسپولیس و دایی تبریک میگم ولی چرا بازی به ابن مهمی در تهران نبود یا برای فینال فقط یک بازی برگزار نشد به قید قرعه یا توافقی که کار به اینجا کشیده نشود و یک عده تماشاگر بی فرهنگ یا بهتر بگویم اراذل ورزشی قهرمانی را برا ی طرفداران تیم مقابل تلخ کنند ما نه فوتبالمان حرفه ایست نه تماشاگرانمان
کوچی
|
CANADA
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
0
ریشه همه اینها را باید در ناداوری ها دید

در شبکه تهران آقای غیاثی تحلیل داوری دو تا بازی ملوان با پرسپولیس را میکردند
ایشان میگفتند که مازیار تو بازی اول ۲ بار باید اخراج میشد ولی کارت هم نگرفت

گفتند مقصر این کار کمیته داوران هستش که آقای فغانی که تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته بود را قاضی میدان کرد برای این بازی هم آقای مبینی که زیادی مدیریت میکردن د و فقط سوت میزدند که وقت را بکشند رو گذاشتند ایشان گفتند که این افراد شایسته قضاوت فینال نبودند
اگر ملوان یک گل دیگر میزد حتی امکان داشت ملوان را ۸ نفره بکنند این جام را باید زر و زور میگر فت و این بود که انزلی چیها را عصبانی کرد البته من کارتماشاگران ملوان را تایید نمیکنم اصلا اما بهتره آب دلایل این کار زشت دیده بشه

کوچی
ونکور کانادا
نظرات بینندگان