arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۱۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۰

دستگیری یك جاسوس با قصد ایجاد اغتشاش در ایام انتخابات مجلس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر اطلاعات از دستگیری یك جاسوس كه با همكاری آمریكا به‌‎دنبال تشكیل شبكه اجتماعی برای ایجاد اغتشاش در ایام انتخابات مجلس با هزینه میلیون‎ها دلار بود، خبر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، ساعاتی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در جمع نخبگان شهرستان ری در مسجد خاتم‌ النبیین(ص) شهر ری با اشاره به مباحث داخلی كشور گفت: امروز یكی از وظایف بزرگ و جدی مقابله با دشمن است كه طراحی‌های زیادی برای ضربه‌زدن به نظام دارند.

وزیر اطلاعات از دستگیری یك جاسوس كه با همكاری آمریكا به‌ دنبال تشكیل شبكه اجتماعی برای ایجاد اغتشاش در ایام انتخابات مجلس بود، خبر داد و افزود: توسط سربازان گمنام امام زمان عجّل الله تعالی فرجه الشریف جاسوسی دستگیر شد كه از یكی از كشورهای همسایه به ایران آمده بود و آمریكایی‌ها می‌خواستند میلیون‌ها دلار هزینه كنند كه همان شبكه اجتماعی انتخابات قبلی را برای انتخابات مجلس ایجاد كنند.

وی در ادامه با تاكید بر اینكه آمریكا از توطئه در قبال ایران دست نكشیده است، بیان داشت: هدف آمریكا این است با توطئه‌های خود به ایران كه یك الگو در جهان است ضربه بزند، آنها كه جمهوری اسلامی را الگوی بیداری اسلامی می‌دانند به دنبال ضربه زدن به نظام هستند.

مصلحی تاكید كرد: بر اساس اخبار، آمریكایی‌ها مضطرب هستند، برنامه‌ریزی‌های كشورهای اسلامی همچون لیبی بر اساس طراحی قبلی آنها نبوده است و امروز آمریكا دچار سرگردانی و اضطراب است و این موضوع سبب شده است تا آمریكا این‎گونه حركت كند.

وزیر اطلاعات بیان كرد: جریانات كشورهای منطقه از قبل برنامه‌ریزی نشده بود و در ابتدا كه این حركت‌ها و جریان‌هایی كه به راه افتاده بود، جوانان این كشورها آن را قبول نداشتند، اما در ادامه شما شاهد حركت‌های آنها بودید.

وی در این ارتباط خاطرنشان كرد: نكته قابل توجه این است كه استكبار از همان ابزار كه آورده بود، ضربه خورد، امروز حركت فیس‌بوك اسلامی قابل توجه است، جوانان اسلامی با روحیه اسلام‌گرایی به هم خط می‌دهند و استكبار می‌خواهد این الگو را بشكند.

مصلحی گفت: استكبار می‌خواهد در بازه زمانی 40 تا 50ساله همان‎گونه كه شوروی را به هم ریخت، انقلاب اسلامی را بشكند، ولی بحول و قوه الهی، عنایت خدا شامل كشور ماست و همان‎گونه كه رهبری فرمودند «عقل‌گرایی، معنویت و عدالت» از شاخصه‌های انقلاب است و محور ولایت فقیه است كه جلو می‌رود و این چیزی نیست كه استكبار موفق به غلبه بر آن شود.

وزیر اطلاعات به شكل‌گیری موسسات پژوهشی در آمریكا اشاره كرد و افزود: امروز موسسات قوی در آمریكا شكل‌ گرفته است و برنامه‌هایی به رئیس جمهور آنها داده می‌شود كه انقلاب اسلامی باید به زمین بخورد و برای اینكه در درون به این هدف برسد دنبال سرمایه‌گذاری است.

وی گفت: پس از انقلاب اسلامی انگلیسی‌ها در سیستم مدیریتی نفوذ كردند. اوج فرصت بازسازی انگلیسی‌ها در دوره دوم خرداد بود. در این دوران حركت‌هایی نیز صورت گرفت و این حركت‌ها در دوران اصلاحات مقوله به مقوله جلو رفت و تدابیر رهبری و مردم سد راه آنها شد.

وزیر اطلاعات با بیان اینكه با تدبیر رهبری دولت نهم شكل گرفت، تاكید كرد: دولت نهم پس از استقرار، سیستم مدیریتی قبلی را به هم ریخت و این مهم كار بزرگی بود.

مصلحی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با مكتب امام خمینی(ره) و بیان شاخص‌های «عقل‌گرایی، معنویت‌گرایی و عدالت‌خواهی» گفت: این شعار خوب و مسیر راه ماست و پاسخ به خیلی بازی‌های دشمنان بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
0
0
ey babaaaaa
نظرات بینندگان