arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۷ - ۲۸ تير ۱۳۹۵

شانس بزرگی که پرسپولیس آورد/ دوری 8 ماهه حدادی فر از میادین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قاسم حدادی فر که پرسپولیسی ها قصد داشتند او را به خدمت بگیرند، مصدومیت شدیدی دارد که باعث می شود 7-8 ماه از میادین دور باشد.
 

به گزارش انتخاب، سرمربی ذوب آهن با اشاره به مصدومیت قاسم حدادی فر گفت: احتمالا تا هفت، هشت ماه دیگر نمی‌توانیم از این بازیکن استفاده کنیم و از اواخر اسفند به جمع ما اضافه خواهد شد. این خبر شوک بزرگی به ما وارد کرد زیرا او در تمرینات شرایط بسیار خوبی داشت.
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان با اشاره به اینکه به بازی فردا به چشم یک بازی تدارکاتی نگاه نمی‌کند، اظهار کرد: بازی فردا را یک بازی تدارکاتی به حساب نمی‌آوریم زیرا پای یک جام در میان است و تنها تلاش‌مان را برای به دست آوردن آن می‌کنیم. فردا شاهد حضور جوانان بااستعدادی در ترکیب تیم‌ها خواهیم بود. استقلال خوزستان و ذوب آهن هر دو با شایستگی قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی شدند. امیدوارم بازی فردا برای تماشاگران اصفهانی بازی لذت‌بخشی باشد و این جام در اصفهان بماند.

وی با اشاره به مصدومیت قاسم حدادی فر گفت: من یک ساعت پیش فهمیدم که مصدومیت قاسم به حدی است که نمی‌تواند تا 7-8 ماه دیگر با ما همکاری کند. این خبر شوک بدی به ما وارد کرد که باید این فصل را بدون حضور قاسم شروع کنیم. حدادی فر بازیکن ارزشمندی بود و عدم حضور او تاثیرات روحی و فنی بدی بر تیم خواهد داشت ولی بیشتر نگرانی من برای خود قاسم است زیرا در تمرین شرایط خوبی داشت و در اوج بود و تا آخرین روز منتظر او می‌مانم تا با قدرت بیشتری برگردد.

سرمربی ذوب آهن در رابطه با برنامه‌های آماده‌سازی این تیم در تعطیلات لیگ اظهار کرد: فصل قبل را دیر تمام کردیم و بعد از فینال جام حذفی فرصت زیادی برای استراحت و شروع تمرین برای فصل بعد نداشتیم ولی چون طی این دو سال ترکیب تیم نسبتا ثابت شده است، شناخت کافی از هم داشتیم و برنامه‌ریزی و تمرین مناسبی نیز انجام دادیم. 5 بازی تدارکاتی خوب نیز برگزار کردیم. ممکن است صددرصد در شرایط مسابقه نباشیم و خبر مصدومیت قاسم نیز شرایط را بدتر کرد ولی مشکل خاصی نداریم. قاسم احتمالا اواخر اسفندماه به ما اضافه خواهد شد و می‌تواند در بازی‌های حساس آخر فصل از او استفاده کنیم.

وی در رابطه با سفرش به برزیل و مذاکره با چند بازیکن برزیلی برای پیوستن به ذوب آهن تصریح کرد: 5-6 روز در برزیل بودم و قرار بود چند بازی را از نزدیک ببینم ولی به خاطر ناهماهنگی فقط یک بازی را دیدم. چند نفر را مد نظر داریم که باید بیشتر ارزیابی کنیم ولی صحبت جدی با هیچ یک از آن‌ها انجام نداده‌ایم ولی با توجه به اینکه در پست قاسم حدادی‌فر دچار مشکل شده‌ایم، برای پر کردن آن نیاز به یک بازیکن خارجی خواهیم داشت.

گل‌محمدی در رابطه با شرایط بینستون برای حضور در بازی گفت: مشکل قانونی برای استفاده از این بازیکن نخواهیم داشت ولی به خاطر اینکه از لحاظ بدنی هنوز شرایط خوبی ندارد، ممکن است 10-15 دقیقه آخر از وی استفاده کنیم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان