arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۲۹ تير ۱۳۹۵

پیشنهاد 375 هزار دلاری برای خرید موبایلی که اردوغان را نجات داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 یک سرمایه دار عرب با پیشنهاد 375 هزار دلار خواهان خرید تلفنی همراهی شده است که گفته می‌شود کودتای ترکیه را ناکام گذاشت.
 
به گزارش انتخاب به نقل از سایت خبری الوطن العربی، صاحب این حساب کاربری در توئیتر که "ابوراکان" نام دارد و گفته می‌شود یکی از سرمایه‌داران کشورهای عرب حوزه خلیج فارس است، به مجری که با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه مصاحبه کرده، پیشنهاد مبلغ یک میلیون ریال سعودی معادل 375 هزار دلار برای خرید تلفن همراهش را داده اما مجری این پیشنهاد را رد کرده و گفته است می‌خواهد این گوشی را به موزه هدیه کند.
 
در جریان کودتای ترکیه و اشغال ساختمان تلوزیون دولتی ترکیه، اردوغان با استفاده از یک برنامه تلفن همراه با مجری یکی از شبکه‌های مخالف خود تماس گرفته و در پیامی ویدیوئی از مردم خواست به خیابان‌ها بیایند و از دولت حمایت کنند. گفته می‌شود این پیام در شکست کودتا بسیار تاثیرگذار بوده است.
 
ابوراکان تا این لحظه مشخص نکرده که پیشنهادش جدی بوده یا نه و تنها گفته است که این گوشی میلیون‌ها دلار املاک و مستغلات وی در ترکیه را از خطر نابودی نجات داده است.
 
در حال حاضر واکنش نسبت به این پیشنهاد متفاوت بوده و گروهی آن را شوخی و تمسخر حوادث مربوط به کودتا در ترکیه دانسته و عده‌ای نیز آن را شکلی از افراط و زیاده روی قلمداد کرده‌اند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان