arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۱ - ۳۰ تير ۱۳۹۵

مراسم چهلمین روز درگذشت حبیب در رامسر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
مراسم چهلمین روز درگذشت حبیب محبیان خواننده عصر سه شنبه با حضور جمعی از مردم و هنرمندان در مسجد قدس نیاسته شهرستان رامسر برگزار شد.

به گزارش انتخاب ، معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این آئین گفت: مرحوم محبیان در زمره هنرمندانی بود که به مردم و وطن عشق می ورزید.
 
حجت الاسلام صفر قاسمی افزود: او حتی لحظه ای از سرزمینش غافل نبود و حتی برای قهرمانان و غیورمردان دفاع مقدس نیز آهنگ عشق های خدایی سروده است.
 
در آئین چهلمین روز درگذشت حبیب محبیان فرماندار و معاون فرماندارشهرستان رامسر ، مردم این شهرستان ، جمعی از هنرمندان از جمله ایرج نوذری و امیر نوری حضور داشتند.
 
حبیب محبیان 63 ساله آهنگساز و خواننده ایرانی در بیست و یکم خرداد سال جاری به علت ایست قلبی درگذشت و پیکر او در آرامستان نیاسته شهرستان رامسر به خاک سپرده شده است.
 
وی در تاریخ چهارم مهر 1331 خورشیدی در شمیران تهران به دنیا آمد ، سال 1360 ایران را ترک کرد و در سال 1364 در لس آنجلسِ آمریکا ساکن شد.
 
او در سال 1388 به همراه خانواده اش به ایران بازگشت و در رامسر ساکن شد. شهرستان رامسر با جمعیتی دست کم 70 هزار نفر در غرب مازندران واقع است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان