arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۴ - ۳۰ تير ۱۳۹۵
معاون بسیج جامعه پزشکی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

آماده باش تیم‌های اضطراری برای کمک به حادثه دیدگان طوفان شن/ برپایی بیمارستان صحرایی در سیستان و بلوچستان

معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در سیستان و بلوچستان جهت کمک به حادثه دیدگان طوفان شن گفت: 100 تیم بهداشت و درمان عمومی به صورت آماده‌باش درآمده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرگزاری فارس: آماده باش تیم‌های اضطراری برای کمک به حادثه دیدگان طوفان شن/ برپایی بیمارستان صحرایی در سیستان و بلوچستان

معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در سیستان و بلوچستان جهت کمک به حادثه دیدگان طوفان شن گفت: 100 تیم بهداشت و درمان عمومی به صورت آماده‌باش درآمده‌اند.

به گزارش انتخاب، روح‌الله قائدامینی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، در ارتباط با وقوع طوفان شن و بادهای 120 روزه در سیستان و بلوچستان و برنامه‌های این سازمان جهت کمک به حادثه‌دیدگان اظهار داشت:‌ بسیج جامعه پزشکی تیم‌های اضطراری خود را در این زمینه آماده کرده و یک مانور برپایی بیمارستان صحرایی در شهرستان قصرقند اجرا شده تا میزان آمادگی نیروها سنجیده شود.

وی افزود: از طریق ظرفیتی که تیم‌های بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی دارند درصدد هستیم که آموزش‌های لازم را به مردم منطقه جهت مقابله با ریزگردها و آلودگی ناشی از بادهای 120 روزه ارائه دهیم.

معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه در حال حاضر 100 تیم بهداشت و درمان عمومی بسیج جامعه پزشکی در سیستان و بلوچستان به صورت آماده‌باش درآمده‌اند، گفت:‌این تیم‌ها آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم منطقه سیستان و بلوچستان هستند همچنین ایستگاه‌های سلامت در برخی از این شهرستان‌های این استان برپا شده و بیماران ویزیت رایگان می‌شوند.

قائدامینی با بیان اینکه تیم‌های اضطراری بسیج جامعه پزشکی در تمام کشور آمادگی لازم را جهت ارائه خدمات به تمامی حادثه‌دیدگان دارند، گفت:‌در صورت نیاز از ظرفیت این تیم‌ها در استان‌های معین همچون تهران، کرمان، خراسان و یزد به عنوان پشتیبان استفاده می‌شود.

نظرات بینندگان