arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۱ - ۳۰ تير ۱۳۹۵

آیت الله موسوی اردبیلی: وجود افراد پرکار و کم توقع در جامعه مایه افتخار است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید گفت: وجود افراد خوب، پرکار، کم خرج و کم توقع در جامعه مایه افتخار است که در عین کارآمدی و دلسوزی برای دین، جامعه و انقلاب، با پرهیز از اسراف کاری و تبذیر به نحو احسن انجام وظیفه می کنند.

به گزارش انتخاب، وی در دیدار هیات رئیسه و اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه مفید قم با تجلیل از اقدام های خوب این دانشگاه اظهار کرد: خوشحالم از اینکه افراد خوشنام، خوش ذوق و صاحب فکری به عنوان استاد در دانشگاه مفید خدمت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد می توانند خدمات ارزشمندی به حوزه و جامعه دینی ما ارائه کنند و امیدوار هستم این روند در دانشگاه مفید ادامه پیدا کند و بر غنای کار بیافزاید.

آیت الله موسوی اردبیلی افزود: یکی از نمونه های آن فردی است که مدت ها پیش از انقلاب در امر مفید با ما همکاری می کرد و بعدها با عناوین و سمت های دیگر پس از انقلاب خدمت و امروز همچنان با همان روش زاهدانه خود به خدمت ادامه می دهد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: البته جایگاه معنوی این افراد پیش خداوند حتما محفوظ است، امیداور هستم شماها بتوانید افراد ارزشمند و تاثیرگذاری در جامعه دینی و اسلامی باشید.

در ابتدای این دیدار میر سعید موسوی قائم مقام رئیس دانشگاه مفید گزارشی از عملکرد یک ساله دانشگاه مفید ارائه کرد و گفت: یکی از هدف های اولیه این دانشگاه که توسط مرجعیت دینی تاسیس و اداره می شود، ارتباط جدی با حوزه و مراکز حوزوی است و بر این اساس بر آن هستیم تا این صبغه دانشگاه پررنگ تر و در خدمت به حوزه و دانش های حوزوی کارآمدتر باشد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان