arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۲۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۰

چون به وزرا رای اعتماد دادیم، باید صلاحیت دانشگاه مشایی را تایید کنیم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسانی که در هیات موسس دانشگاه ها هستند باید توسط مراجع ذی صلاح تایید شده و از فیلتر صلاحیت عبور کنند.

به گزارش انتخاب؛ "ضیاءاله اعزازی ملکی" در خصوص حضور برخی از معاونان و وزیران رئیس جمهور در هیات موسس دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان خاطر نشان کرد: در مملکت ما هر کسی هر کاری که در چهارچوب قانون باشد را می تواند انجام دهد و همه در برابر قانون مساوی هستند، از همین رو این دانشگاه و اعضای هیات موسس آن هم اگر بر اساس چهار چوب قانون پیش روند مشکلی در ایجاد آن وجود نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: ما نمی توانیم وزیرانی را که خودمان به آنها رای اعتماد داده ایم را متهم کنیم، چراکه مردم از ما سوال خواهند کرد که اگر این افراد مشکل داشتند پس چرا خودتان به آنها رای دادید؟

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که در هیات موسس دانشگاه ها هستند باید توسط مراجع ذی صلاح تایید شده و از فیلتر صلاحیت عبور کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: اگر کسی از جایگاه قانونی و سمتی که در آن قرار دارد سوء استفاده کند قانون می تواند با وی برخورد کند.

به گزارش انتخاب به نقل از خانه ملتنماینده مردم بناب در بخش پایانی اظهارات خود درباره احتمال استفاده از رانت توسط معاونان رئیس جمهور خاطر نشان کرد: هیچ کس حق استفاده از رانت را ندارد. از سوی دیگر هم ما نمی توانیم کسی را به رانت خواری متهم کنیم و تا چیزی ثابت نشده نمی توان درباره آن نظر داد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
0
اگر توجیه تان اینست پس مردم به رئیس جمهور رای داده اند بگذارید هر کار دلش میخواهد انجام دهد در ثانی مردم به شما رای داده اند که از منافع مردم وکشور دفاع کنید نه با سلیقه شخصی هرکار ی انجام دهید .. رای شما به وزیر ارزش دارد رای مردم به شما نه ؟
نظرات بینندگان