arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۳۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۰

خبرآنلاین: خیابان ولی‌عصر تهران در 22 خرداد، آرام آرام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت خبرآنلاین نوشت:

شهر تهران در 22 خرداد یک روز عادی را به پایان رساند.

به گزارش خبرآنلاین بعدازظهر روز یکشنبه خیابان ولیعصر حدفاصل میدان ولی‌عصر تا میدان ونک خیلی متفاوت از روزهای گذشته نبود.

تنها تفاوت تمهیدات نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و بسیج بود. در عین حالی که آمد و شد مردم به صورت طبیعی ادامه داشت ولی ترافیک در خیابان ولی عصر و تقاطع هایی مانند فاطمی، مطهری و حوالی پارک ساعی با توجه به یک طرفه بودن بیشتر از روزهای گذشته به نظر می آمد.

روز یکشنبه تعدادی از نیروهای موتور سوار بسیج نیز در طول مسیر خطوط بی آر تی خیابان ولی‌عصر دیده شدند که در برخی موارد اقدام به سردادن شعارهایی نظیر ماشاالله حزب الله می کردند.

تا ساعت 21:45 یکشنبه شب خبری مبنی بر تجمع و یا درگیری در محدوده میدان ولی عصر تا میدان ونک مخابره نشده و گزارش خبرنگاران خبرآنلاین آن را تایید نمی کند. فقط شنیده هایی حاکی از دستگیری چند نفر در محدوده پارک ساعی است که هنوز توسط مقامات رسمی تایید نشده است.

در حالی که وب سایت رادیو فردا عصر یکشنبه به نقل از خبرگزاری فرانسه خبر از تعطیلی مغازه ها و فروشگاهها در این مسیر داده و وب سایت فارسی بی بی سی به نقل از شاهدان عینی گزارش داد که سینماهای فلسطین و آفریقا تعطیل شده اند اما پیگیری های خبرآنلاین نشان داد که این دو سینما حتی برای سیانس ساعت 9 شب نیز بلیط فروختند.

تماس با این سینماها نشان داد این دو سینما مطابق برنامه خود به اکران فیلم های روی پرده پرداختند و بلیط فیلم‌های «جرم» و «فوتبالی‌ها» در سینما فلسطین و فیلم «جرم» در سینما آفریقا حتی در آخرین سیانس یعنی ساعت 9 شب نیز فروخته شد.

گفتنی است مراکز خرید و سینماهای مستقر در این مسیر در ساعات بعد از ظهر به «فعالیت عادی» خود ادامه دادند.

به گزارش خبرآنلاین چندی است تعدادی از سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های ماهواره ای از مردم دعوت کرده بودند که در روز 22 خرداد به مناسبت سالگرد انتخابات دهم ریاست جمهوری راهپیمایی سکوت برگزار کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۷
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
19
همه چی آروم تو چقدر خوشبختی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
3
lمگه قرار بود اتفاقی بیفته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
2
شکست دیگر برای ضدانقلاب ها
نظرات بینندگان