arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

ترامپ باز هم گاف داد

به دنبال گزارش حمله سایبری روس‌ها به سیستم‌های کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا، دونالد ترامپ اعلام کرد که هیچ ارتباطی با ولادیمیر پوتین ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب،به نقل از روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه آمریکا در اظهاراتی برای آنکه حرفهای گذشته‌اش درباره داشتن "رابطه" با ولادیمیر پوتین را توجیه کند گفت، در این اظهاراتش در مورد کلمه "رابطه" شفاف سازی نکرده است.
 
ترامپ در مصاحبه با جورج استفانوپولوس، مجری شبکه ای.بی.سی نیوز پس از آن که این مجری به او گوشزد کرد که سابق بر این در "سه موقعیت مختلف" از ارتباطش با پوتین سخن گفته بود اظهار کرد: من نمی دانم منظور از به اصطلاح داشتن یک رابطه چیست.
 
ترامپ در سراسر این مصاحبه اظهاراتش در روز چهارشنبه گذشته را تکرار کرده و بارها و بارها تاکید کرد: من هیچ رابطه ای با پوتین ندارم.
 
مجری ای.بی.سی تصریح کرد که ترامپ تلاش نداشته که از ارتباط با پوتین اجتناب کند اما ترامپ در پاسخ به او گفت که آنها در گذشته چند بار به تمجید و خوشامدگویی به یکدیگر پرداخته اند اما او هرگز با پوتین ملاقات حضوری نداشته یا با او تلفنی صحبت نکرده است.
 
ترامپ بار دیگر تاکید کرد: من هیچ رابطه ای با پوتین ندارم. فکر نمی کنم اصلا تا حالا پوتین را ملاقات کرده باشم.من هرگز با او ملاقات نداشتم.من فکر نمی کنم اصلا او را تا حالا ملاقات کرده باشم. منظور من این است که با او در یک اتاق یا همچنین چیزی حضور پیدا کنم اما فکر نمی کنم این اتفاق افتاده باشد.
 
ترامپ همچنین در پاسخ به این که آیا با پوتین گفت و گوی تلفنی داشته گفت: من هرگز با او تلفنی صحبت نکرده‌ام. من فقط با او وقتی که چند سال پیش مراسم انتخاب دختر شایسته جهان را در مسکو برگزار کردیم صحبت کرده‌ام. او به مراسم دعوت شد و می‌خواست بیاید اما گفت که نمی‌تواند.
 
ترامپ در ادامه اظهاراتش گفت، دموکرات‌ها تلاش دارند با ارعاب رای دهندگان را به خودشان جلب کنند. تنها ترس آنها شکست در انتخابات است.
 
وی همچنین گفت: این که پوتین او را تحسین می کند اتفاق خوبی برای آمریکاست . ترامپ تاکید کرد که تسلیم اقدامات روسیه مثل الحاق شبه جزیره کریمه به خاک خود نخواهد شد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان