arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۴ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۰

پيشنهاد چند تيم اماراتي به «استيلي»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رفت و آمدهاي حميد استيلي به دبي و امارات بي دليل نبود. مربي سابق تيم هاي پرسپوليس، استيل آذين و شاهين بوشهر که طي 30 و 40 روز گذشته 2 سفر به امارات داشته در طول اين مدت با چند باشگاه اماراتي مذاکراتي را انجام داده است.
حميد استيلي در زمان برگزاري اردوي تيم شاهين در امارات نيز توانست با پيروزي در مقابل سه باشگاه ليگ برتري اماراتي قدرت بازي و کار گروهي شاهين را با وجود دست و پا زدن در رده هاي پاييني ليگ برتر ايران نشان دهد. درست از زمان اردوي شاهين در امارات تا امروز حميد استيلي توانست در ذهن بعضي از مديران فوتبال امارات براي خودش جايي باز کند و پس از پايان بازي هاي ليگ و حضور حشمت مهاجراني در امارات، مدير فني استيل توانست با توجه به اعتبارش در فوتبال امارات در مورد استيلي و خصوصيات فني او صحبت کند و زمينه ساز حضور او در امارات شود.

*تمام پيشنهادهاي استيلي
آن طور که در مورد تيم هاي خواهان حميد استيلي مطلع شديم، او از يک باشگاه دسته اولي و يک باشگاه ليگ برتري پيشنهادهايي را در دست دارد. البته اين پايان ماجرا نيست چون يک باشگاه ليگ برتري ديگر که در حال حاضر مالکش در انگليس حضور دارد، از ديگر باشگاه هايي است که صحبت هايي را در مورد جذب حميد استيلي و شرايط او با حشمت مهاجراني انجام داده است.
استيلي که به شدت از حرف و حديث ها و اتفاق هاي اخير پرسپوليس و مطرح شدن نامش دلخور است، بزرگترين انگيزه اش براي ادامه مذاکرات با تيم هاي اماراتي اين است تا نشان دهد برخلاف بعضي از شايعات منتظر پرسپوليس نيست.
جدا از اين حرف ها استيلي از چند باشگاه ليگ برتري و دو باشگاه دسته اولي ايران نيز پيشنهادهايي دارد و آن طور که در اين مورد با خبر شديم، قرار است استيلي طي همين هفته تصميم نهايي اش را بگيرد و با يکي از گزينه هايش صحبت هاي نهايي را انجام دهد.

*فهرست ايراني هاي مورد نياز استيلي
اگر حميد استيلي به پيشنهاد باشگاه ليگ برتري اش در امارات پاسخ مثبت بدهد، آنها چند خريد ايراني را با نظر سرمربي جديدشان انجام خواهند داد. آن طور که در مورد اين موضوع با خبر شديم ماجراي مذاکره استيلي با عرب ها تا جايي بالا گرفته که حتي مالک و مدير اين باشگاه اماراتي براي خريد اين نفرات پيشنهادهايي را ارائه کرده اند. محمدرضا خلعتبري، مهرداد اولادي، کريم انصاري فر و جانواريو از نفراتي هستند که مسؤولان اين باشگاه اماراتي در مورد آنها نظر مثبتي دارند و در صورت توافق نهايي با حميد استيلي به عنوان سرمربي، دو بازيکن ايراني در صورت دارا بودن شرايط انتقال و ترانسفر اين شانس را خواهند داشت تا در ليگ امارات توپ بزنند.

*علاقه به علي کريمي
هر چند که هنوز استيلي در مورد خريدهاي ايراني اين باشگاه اماراتي نظر نهايي اش را نداده ولي جذاب ترين بحثي که ميان حشمت مهاجراني و مسؤولان اين باشگاه اماراتي به وجود آمد در مورد علي کريمي بود.
مسؤولان اين باشگاه اماراتي که علاقه خاصي به علي کريمي دارند با توجه به ارتباط خوب مهاجراني با جادوگر به دنبال اين هستند تا به نحوي بار ديگر پاي کريمي را به ليگ امارات باز کنند.
عرب ها که هنوز شيپورهاي عجيب و غريب شان را به ياد دريبل هاي جادوگر نگه داشته اند، اميدوارند تا بار ديگر او را در ليگ امارات ببينند. حضور کريمي در شالکه و به هم ريختن بازيکنان آ.ث ميلان در بازي تدارکاتي با الاهلي باعث شده تا عرب ها حتي بيشتر از گذشته دل در گرو جادوگر داشته باشند. کريمي که همچنان هيچ تمايلي به مصاحبه کردن ندارد حتي وقتي مي شنود که عرب ها به دنبال جذب او هستند واکنش خاصي انجام نمي دهد و البته مثل هميشه صادقانه رفتار مي کند: «فعلا که در خدمت تيم ملي هستم... در مورد اين جور خبرها فقط يک جمله بنويس... هيچ پيشنهاد رسمي از هيچ تيمي ندارم! »

نظرات بینندگان