arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۴ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۰

دايي: چرا کي روش بدون تمرين بازيکنان پرسپوليس را خط زد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نمي دانم چرا سرمربي تيم ملي بدون هيچ جلسه تمريني 5 بازيکن پرسپوليس را کنار گذاشت؟ علي دايي در خصوص وضعيت پرسپوليس پس از قهرماني در جام حذفي اظهار داشت: خدا را باز هم شکر مي کنم و به تک تک بازيکنانم افتخار مي کنم که با کسب يک قهرماني با ارزش دل ميليون ها هوادار پرسپوليس را شاد کردند. اين جام به کام تمام هواداران واقعي پرسپوليس مبارک باشد و ان شاءا... لذت آنها را در فصل آينده با کسب نتايج خوب به خصوص در آسيا ببرند. اين تنها موردي بود که توانستم با کمک همه بازيکنان آن را به دست آورم و تقديم به هواداران کنم.
وي در جواب سؤالي که آيا در حال حاضر نگران بلاتکليفي پرسپوليس نيستيد، نيز گفت: از اين بابت خيلي نگرانم، خيلي بيشتر از برخي ها. هر روز که مي گذرد نگراني ام براي پرسپوليس بيشتر مي شود. همه تيم ها تلاش خود را با جذب بازيکن براي فصل بعد آغاز کرده اند، اما پرسپوليس، که اميدوارم هرچه سريع تر تکليف همه چيز مشخص شود تا پرسپوليس در فصل آينده دچار مشکل نشود.
دايي در خصوص وضعيت خودش و پيشنهادهاي باشگاه ها به وي نيز گفت: نمي خواهم بازار گرمي کنم. صحبت ها و پيشنهاد هايي شده، اما حرف نمي زنم و خدا هرچه بخواهد همان اتفاق مي افتد. دايي همچنين در خصوص خط خوردن 5 پرسپوليسي ازفهرست تيم ملي نيز گفت: واقعا نمي دانم چه حرفي بايد بزنم. اصلا چرا 9 نفر از ما به تيم ملي دعوت شدند و چرا 5 نفر از آنها به يک بار خط خوردند؟ نمي دانم در مورد اين اتفاق چه حرفي بزنم. از آقاي کي روش بعيد بود که اينکار را انجام بدهد. بازيکنان ما حتي يک تمرين هم با تيم ملي نکردند، اما خط خوردند. نمي دانم دليل اين کار چه چيزي بود و اين موضوع براي من جاي سؤال دارد.

نظرات بینندگان