arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۴۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۰

تراکتورسازی: کمالوند دیگر سرمربی ما نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

- باشگاه تراکتور سازی اعلام کرد فراز کمالوند سرمربی فصل بعد این تیم نیست.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر؛ باشگاه تراکتور سازی امروز در اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد: علی رغم اینکه بیش از 2 هفته از جواب استعلام باشگاه از سازمان لیگ در خصوص ادامه همکاری فراز کمالوند با تراکتور با شماره نامه 795/110 واصل شده که نتیجه منفی اعلام شده بود ؛ همه تلاشها برای رفع مشکل پیش آمده معطوف گردید.

متاسفانه علی رغم پیگیریهای حضوری در هفته گذشته نتیجه ای حاصل نشد.لذا آقای کمالوند نمی تواند مربیگری تیم تراکتورسازی را بر عهده بگیرد. برابر اطلاع ، نامبرده به سازمان لیگ فراخوانده شده است.


مدیریت باشگاه در این روزها که از سویی با مسئله فوق مواجه بود و برای رفع مشکل بوجود آمده تلاش می کرد و از سویی نگران آینده سرمربی تیم تراکتورسازی بود با بررسی های مختلف روی گزینه های دیگر ، چند نفر از مربیان سرشناس را مد نظر قرار داد و صحبت هایی نیز انجام شد. امروز که عدم امکان همکاری آقای کمالوند اعلام می شود سرمربی جدید تراکتورسازی که توافق لازم نیز با ایشان به عمل آمده به زودی به همه دوستداران تراکتور اعلام می گردد و از اینکه از بابت از دست دادن مهره های کلیدی تیم از سوی برخی ها ، در بین هواداران ایجاد نگرانی شده است بی پایه و اساس بوده و به امید خدا تراکتور 90 را همه در خاطره ها حک خواهند نمود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
0
کمالوند چه باشد چه نباشد در دل هواداران تبریزی باقی خولاهد ماند از خداوند همیشه خواستار سربلندی این مربی با غیرت هستم
نظرات بینندگان