arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۰

لاریجانی: صداوسیما مخالفان و موافقان واقعی را دعوت کند

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صداوسیما در بحث ادغام وزارتخانه‌ها درست عمل کند، گفت: مجلس مسئله پنهانی ندارد و اگر نظر دولت تغییر کرده است، به مجلس اعلام کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صداوسیما در بحث ادغام وزارتخانه‌ها درست عمل کند، گفت: مجلس مسئله پنهانی ندارد و اگر نظر دولت تغییر کرده است، به مجلس اعلام کند.

به گزارش انتخاب به نقل از خانه ملت، "مصطفی کواکبیان" در جلسه علنی صبح امروز سه‌شنبه -۲۴ خرداد ماه- مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده ۲۳ آیین‌نامه داخلی مجلس در تذکری  تاکید کرد: حرمت امامزاده به متولی آن است، متاسفانه بعد از مصوبه مجلس مبنی بر تاسیس وزارتخانه امور زیربنایی هجمه شدیدی علیه مجلس در صداوسیما و برخی از رسانه‌ها به‌وجود آمد.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس با بیان اینکه در برنامه‌های صداوسیما تنها مخالفان دعوت می‌شوند، افزود: این موضوع به ما برمی‌خورد که در صداوسیما وزیر مربوطه از مخالفت دولت صحبت می‌کند، در صورتی که بارها در مجلس با این مصوبه موافقت کرده بودند.

"علی لاریجانی" رئیس قوه مقننه در پاسخ به تذکر این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: صداوسیما در این رابطه درست عمل کند و مخالفان و موافقان واقعی را دعوت کند.

لاریجانی در ادامه تصریح کرد: بحث ادغام وزارتخانه‌ یک بحث تخصصی است و به طور طبیعی باید موافقان و مخالفان نظرهای خود را بیان کنند.

وی با تاکید بر اینکه دولت نظر خود را در این‌باره در مجلس مطرح کرده است، افزود: دولت هم نظر خود را به طور رسمی ارائه کرده و ما نیز چیز پنهانی نداریم، اما اگر نظر دولت تغییر کرده بیاید و اعلام کند.

ماده ۲۳ آیین‌نامه داخلی مجلس بر حفظ شأن و منزلت و اقتدار مجلس و دفاع از حقوق و جایگاه قانونى نمایندگان تاکید دارد.

نظرات بینندگان