arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۴۷۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۰
جزئيات استفاده از رستوران گردان برج ميلاد اعلام شد

غذا در ارتفاع 300 متري تهران: 168000 تومان

برج ميلاد در حال حاضر 5 رستوران ديگر هم دارد كه هزينه صرف غذا در آنها كمتراز 10 هزار تومان است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برج ميلاد در حال حاضر 5 رستوران ديگر هم دارد كه هزينه صرف غذا در آنها كمتراز 10 هزار تومان است.

به گزارش انتخاب به نقل از دنیای اقتصاد، برج ميلاد از شب گذشته رستوران متحرك 360 درجه اي خود را به روي مردم گشود، اما شرايط استفاده از اين رستوران كه گفته مي شود بزرگ ترين رستوران متحرك جهان است، تفاوت چشمگيري با ساير رستوران هاي موجود در پايتخت دارد.

    آن طور که مسوول رزرو اين رستوران به «دنياي اقتصاد» اعلام كرده است، براي صرف ناهار يا شام بايد به ازاي هر نفر 168 هزار تومان پرداخت شود و در مقابل، 10 نوع غذاي گرم سنتي ايراني به صورت سلف سرويس در اختيار قرار مي گيرد. اين هزينه فقط براي يك ساعت اقامت در رستوران گردان است و براي بازديد از قسمت هاي برج ميلاد بايد بليت مخصوص بازديد تهيه شود.

    هر چند قيمت غذا در رستوران گردان برج ميلاد كه در ارتفاع 276 متري قرار گرفته فوق العاده گران ارزيابي مي شود اما هم اكنون در اين برج 5 رستوران ديگر موجود است كه با كمتر از 10 هزار تومان مي توان در آنها غذا صرف كرد. در حال حاضر رستوران گردان فقط 10 نوع غذاي ايراني به علاوه چند نوع دسر و نوشيدني ارائه مي کند و هنوز غذاهاي خارجي آماده نيست. مشتريان نيز بايد از قبل، زمان استفاده از رستوران را رزرو و هزينه را نيز به شماره حساب شرکت بهره بردار واريز کنند.

    البته در حالي که هزينه 168 هزار توماني در مقابل منوي محدود رستوران قدري عجيب به نظر مي رسد، مسوول رزرواسيون رستوران برج گردان بر استقبال چشمگير علاقه مندان براي رزرو ميز تاکيد کرد و در عين حال به «دنياي اقتصاد» گفت: قيمت بالاي رستوران به خاطر ويژگي هاي منحصر به فرد آن از جمله قرار گرفتن در ارتفاع 276 متري برج ميلاد و گردان بودن آن است.

    آن طور که مسوولان برج ميلاد مي گويند، اين رستوران گنجايش پذيرش 400 نفر را دارد که در حال حاضر براي 330 نفر مبلمان شده است. رحيم مطهرنژاد مدير عامل برج ميلاد با دفاع از عملکرد رستوران گردان برج ميلاد به «دنياي اقتصاد» گفت: اين رستوران قرار است حافظ شان جمهوري اسلامي و محل پذيرايي از ميهمانان مهمي همچون رييس جمهور و هيات همراه باشد.

    البته از پيش از سال نو برج ميلاد تهران از ميان 10 شرکت متقاضي، يک شرکت خصوصي را به عنوان بهره بردار رستوران گردان انتخاب کرد و در حال حاضر بيش از 300 ميليون تومان اجاره بها در ماه دريافت مي شود.

 اين همان نکته اي است که رحيم مطهرنژاد، مديرعامل ميلاد تهران به عنوان علت قيمت هاي بالاي رستوران به آن اشاره مي کند و مي گويد: اين رستوران در مجموع با احتساب هزينه هاي پرسنل آموزش ديده تشريفات و پيش خدمت ها که براي هر ميز 2 نفر در نظر گرفته شده و هزينه هاي آب و برق و ... حدود 700 ميليون تومان هزينه در بردارد.

وي در عين حال تاکيد کرد که اين رستوران غذاهاي خارجي را با آخرين روش هاي پخت آشپزان آموزش ديده خارجي ارائه خواهد کرد که اين موجب گران شدن هزينه ميهمانان مي شود.همچنين به گفته مطهرنژاد، حضور متخصص تغذيه در کنار ميهمانان و گران ترين مبلمان هاي جهان در اين رستوران از عواملي است که مشتريان کم درآمد را به سمت 5 رستوران ديگر موجود در برج ميلاد که با هزينه هاي زير 10 هزار تومان از ميهمانان پذيرايي مي کنند، هدايت مي کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بی شام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
0
درآن ارتفاع جای آدم های بالدار!
پولدار! و آقازاده دارهاست !!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
0
نوش جون هر کي مي تونه بخوره ما که بخيل نيستيم
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
0
خوش به حال مایه دارها و مرفهین عزیز متاسفانه آنقدر ارتفاع زیاد است گه بوی کباب هم به پایین و قشر زیردست هم نمی رسد!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
1
"مبلمان هاي جهان"
ادعای تشریفات عالی هم میفرمایند
مبلمانهای جهان!!!!!!!!!!!!
شهاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
0
168000؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همون برج میلاد بره تو حلقتون الهی
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
0
توی این گرونی می ارزه ، حتی بیشتر!
نظرات بینندگان