arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۴۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۰

صندوق بین المللی پول: با افزایش قیمت انرژی و نان و.. ایران در هدفمندی یارانه ها موفق شده است

صندوق بین المللی پول در بیانیه ای در روز دوشنبه پس از گفتگوها در تهران اعلام کرد که سیاست پولی ایران کمک کرد که تورم از 25.4 درصد در دو سال پیش به 12.4 درصد در سال 2010 و 2011 برسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رویترز نوشت: صندوق بین المللی پول در بیانیه ای در روز دوشنبه پس از گفتگوها در تهران اعلام کرد که سیاست پولی ایران کمک کرد که تورم از  25.4 درصد در دو سال پیش به 12.4 درصد در سال 2010 و 2011 برسد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، صندوق بین المللی پول اعلام کرد که رشد قوی در بخش های غیرنفتی و عملکرد خوب در کشاورزی کمک کرده است که ایران به 3.5 درصد رشد در سال 2009 -2010 برسد.

این سازمان بین المللی در ادامه گفته است: ایران با افزایش قیمت انرژی، حمل و نقل عمومی، گندم و نان به موفقیت زودهنگام در اجرای اصلاحات یارانه ای رسیده است.

در بیانیه ی این سازمان آمده است: در همان زمان توزیع مجدد درامد ناشی از افزایش قیمت ها در بین خانوارها، در کاهش نابرابری ها، بهبود استانداردهای زندگی و حمایت از تقاضای داخلی در اقتصاد موثر بوده است.

صندوق بین المللی پول در پایان تاکید می کند: حفظ ثبات اقتصاد کلان در کوتاه مدت از طریق سیاست های پولی و مالی تنیظم شده برای حفظ مزایای اصلاح رایانه ها ضروری است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
0
اين صندوق بر چه اساسي دارد حرف مي زند ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
0
پس تورم 25 بود دیگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
0
هرجا "دشمن " از شما تعریف کرد حتما "توطئه"ای هست! مخصوصا این صندوق صهیونیستی با اون آمارهای صهیونیستیش!‏
نظرات بینندگان