arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۰

استعفاي کاشاني؛ ترفندي براي خروج « دايي »

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبر کناره گيري حبيب کاشاني خيلي زود تيتر يک شد، انگار رسانه هاي خبري منتظر شنيدن اين خبر بودند.انتشار اين خبر در رسانه هاي گروهي واکنش زيادي را به همراه داشت، علي دايي زماني که اين خبر را شنيد طبق روال گذشته اين حرکت کاشاني را به نقد کشيد و از وي به شدت انتقاد کرد تا مشخص شود زياد از اين اتفاق شگفت زده نشده است، رفتار بازيکنان پرسپوليس نيز در نوع خود جالب بود، آنها که باور نمي کردند سرپرست باشگاه پرسپوليس اين چنين تصميمي را گرفته باشد با حيرت درباره اين مسأله اظهارنظر کردند.

به گزارش سرویس ورزشی «انتخاب»؛ يک روز پس از اين اتفاق کارشناسان و پيشکسوتان پرسپوليس هم به اين مساله واکنش نشان دادند و اين اتفاق را به ضرر پرسپوليس دانستند چون اتمام رقابت هاي جام حذفي با آغاز فصل نقل و انتقال ها مصادف شده بود و کنار رفتن حبيب کاشاني مي توانست پرسپوليس را از گردونه رقابت خارج کند که اين اتفاق براي هواداران پرسپوليس به هيچ وجه قابل قبول نبود به همين دليل در سخنان خود صراحتا تاکيد کردند بايد دستگاه ورزش هرچه سريعتر تکليف پرسپوليس را روشن کند.

همزمان با اين اظهارات حبيب کاشاني راهي سئول شمالي شد تا با علي سعيدلو به صورت خصوصي در دفتر کارش مذاکره کند،هيچ خبر رسمي از جزئيات اين جلسه بيرون نيامد تا رسانه هاي خبري براي مخاطبان خود آخرين گمانه زني هاي احتمالي را منتشر کنند، در گمانه زني رسانه ها هيچ نامي از حبيب کاشاني به ميان نيامد تا همه تصور کنند سازمان تربيت بدني تمايل به ادامه همکاري با حبيب کاشاني ندارد اما اظهارنظرعلي سعيدلو 3 روز پس از کناره گيري تمام اين شايعات را پايان داد چون وي تاکيد کرد حبيب کاشاني در باشگاه پرسپوليس خواهد ماند و به زودي برنامه هاي وي بررسي خواهد شد.

وقوع چنين اتفاقي زياد دور از انتظار نبود چون از راهروهاي سازمان تربيت بدني خبر مي رسيد که قرار است همچنان باشگا ه هاي استقلال و پرسپوليس با مديريت فتح ا... زاده و کاشاني به فعاليت خود ادامه دهند تا در نهايت سرنوشت اين دو تيم روشن شود.

درهمين رابطه گفته مي شود پس از رسانه اي شدن خبر کناره گيري کاشاني از باشگاه پرسپوليس يکشنبه شب برخي چهره هاي اجرايي کشور در حاشيه جلسه هيات دولت از سعيدلو خواسته اند تا حبيب کاشاني را براي ادامه فعاليت در باشگاه پرسپوليس متقاعد کند تا او در فصل جاري هم مديريت باشگاه پرسپوليس را برعهده گيرد.

بر همين اساس علي سعيدلو روز دوشنبه در گفتگو با رسانه هاي خبري از منتفي بودن خروج کاشاني از باشگاه پرسپوليس خبر مي دهد و به نوعي با طرح سخناني از ادامه حضور وي در اين سمت حمايت مي کند تا شايعات به وجود آمده در فضاي رسانه ها به اين شکل پايان يابد.منابع خبري نزديک به سازمان تربيت بدني اعلام کردند به احتمال بسيار زياد مأموريت کاشاني به زودي از سوي وزير آموزش و پرورش به مدت دو سال ديگر تمديد خواهد شد تا حبيب کاشاني تا پايان دولت دهم در باشگاه پرسپوليس باقي بماند و به فعاليت خود ادامه دهد.
 
حمايت علي سعيدلو از حبيب کاشاني و ماجراي تمديد احتمالي حکم مأموريت سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس نشانه هاي مشهودي از تداوم مديريت کاشاني در باشگاه پرسپوليس است که اين اتفاق براي علي دايي تنها يک پيام دارد که بايد به فکر گزينه هاي ديگر براي مربيگري در فوتبال ايران باشد.
نظرات بینندگان