arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۵۵۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۶ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۰

پلمپ 21 باغ به دلیل مهمانی های مختلط

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس دماوند از تعطیلی 21 سالن و باغي كه اقدام به برگزاري میهماني مختلط و خارج از چارچوب شئونات اسلامي كرده بودند، خبر داد.

سرهنگ قدسي با بيان اينكه با توجه به آغاز فصل تابستان و گرمي هوا بسياري از افراد تمايل دارند كه ميهماني‌هاي خود را در باغ و ويلا برگزار كنند، گفت: شهرستان دماوند به خاطر وجود ويلا و باغ‌هاي بسيار به عنوان باغ‌شهر استان شناخته مي‌شود و همواره شاهد برگزاري مراسمي از جمله تولد و عروسي در اين باغ‌ها هستيم.
 
وي با بيان اينكه برگزاري مراسم‌ مختلط و خارج از شئونات اسلامي بر اساس قانون جرم محسوب مي‌شود، گفت: با هماهنگي‌هايي كه با مقام قضايي و مجمع امور صنفي تالار و رستوران‌داران صورت گرفته، تالارها و سالن‌هايي كه جشن‌هاي مختلط برگزار مي‌كنند، پلمب خواهند شد.
قدسي با بيان اينكه از سال گذشته تاكنون 21 باغ ويلا و تالارهايي كه اقدام به برگزاري مراسم و جشن‌هاي مختلط كرده‌اند با هماهنگي مقام قضايي پلمب شده‌اند، گفت: در اين راستا بيش از 100 نفر از مسؤولان و متصديان و شركت‌كنندگان اينگونه مراسم‌ دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مقام قضايي شده‌اند.
 
قدسي در ادامه مردم را به برگزاري مراسمي با رعايت شئونات اسلامي دعوت كرد و به آنها توصيه كرد از برگزاري مراسم و ميهماني‌هاي مختلط اجتناب كنند. فرمانده انتظامي دماوند در پايان با بيان اينكه در بسياري از پرونده‌ها، صاحب باغ از برگزاري اينگونه مراسم بي‌خبر است، به صاحبان باغات توصيه كرد از دادن كليد به دوستان و افراد ناشناس خودداري كنند چرا كه ممكن است اين افراد به بهانه‌هاي مختلف، كليد باغ را دريافت و نسبت به برگزاري ميهماني‌هاي مختلط اقدام كنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
4
0
کارخوبی کردید به دردسرو بی ابرویی که ممکن است به باربیاید نمی ارزد.مثل ...
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
5
خب مباركه تجاوز محكوم كه نشد هيچ باغ هم ممنوع شد !!!
پاسخ ها
عامک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
محل سکونت جنابعالی که پر از باغه آنهم بدون مامور و متجاوز پس نگران مایی دمت گرم خارج نشین عزیز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
0
اراذل و اوباش کی پلمپ میشن ؟!
نظرات بینندگان