arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۱ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

حضور پدر عامل تیراندازی «اورلاندو» در تجمع هواداران کلینتون

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پدر عامل تیراندازی در باشگاهی شبانه در ایالت «اورلاندو» در تجمع حامیان کاندیدای دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا حاضر شد.

به گزارش انتخاب به نقل از اسپوتنیک، برخی رسانه‌ها، در تجمع حمایت از «هیلاری کلینتون» کاندیدای دموکرات انتخابات آمریکا در جنوب اورلاندو، تصویر پدر فردی را که با تیراندازی در یک کلوب شبانه در اورلاندو منجر به کشته شدن ۴۹ نفر شده بود،‌ نشان دادند.

هنگامی که «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات‌ها در حال گفتن تسلیت به قربانیان و خانواده‌های این تیراندازی بود،‌ «صادق متین» پدر عامل این تیراندازی،‌ در جمعیت پشت سر وی دیده می‌شد.

وی در این رابطه گفت: «ما هیچ‌گاه نمی‌توانیم اجازه دهیم که نفرت و خشونت، روح و روان هیچ مکانی در آمریکا را تحت تاثیر قرار دهد.»

پدر عامل حمله اورلاندو در مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌های محلی در پاسخ به پرسشی در رابطه با اظهارات کلینتون گفت: «‌ما تا کنون در حال مذاکره با دولت فدرال بوده‌ایم و این تمام مسائلی است که می‌توانم بگویم.»

متین تا کنون گفته که از هیلاری کلینتون حمایت می‌کند چرا که «هیلاری کلینتون در مقابل دونالد ترامپی که هیچ جوابی برای آمریکا ندارد، برای این کشور خوب است.»‌

«دونالد ترامپ» نامزد ریاست‌جمهوری از حزب جمهوری‌خواه است.

پدر عامل حمله مرگ‌بار اورلاندو که از آگاهی کمپین کلینتون از حضورش در این جمع ابراز بی‌اطلاعی کرده بود، گفت: «برای چه باید تعجب کنند؟ من عاشق ایالات متحده بوده و برای مدت‌ها است که در این کشور زندگی می‌کنم. اینجا تجمع حزب دموکراتیک است و هر کس می‌تواند حضور پیدا کند.»

یک سخنگوی کلینتون در این رابطه گفت: «این شخص به این کمپین دعوت نشده بود و این کمپین تا این تاریخ از حضور این فرد بی‌اطلاع بوده است.»

دونالد ترامپ، مقصر حمله‌های مرگبار ۱۲ ژوئن را «سیستم مهاجرتی» آمریکا دانسته و مدعی است که این سیستم بسیار سهل‌انگارانه عمل می‌کند. هرچند «عمر متین»، عامل تیراندازی این حادثه در شهر نیویورک به دنیا آمده بود و شهروند آمریکا بوده است. 

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان