arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۳ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

کلاهبردار مامورنما در شیراز دستگیر شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک کلاهبردار مامورنما که در شیراز از مردم پول می گرفت و وعده صدور کارت معافیت سربازی،گواهینامه رانندگی، گواهی پزشکی ... می داد، دستگیر شد.

به گزارش انتخاب، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس به نقل از رئیس پلیس آگاهی استان فارس در مطلب ارسالی به ایرنا اعلام کرد: پس از آنکه پرونده ای از کلانتری 15 قصردشت تحت عنوان کلاهبرداری به دادخواهی یکی از شهروندان شیرازی به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ارسال شد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ سیروس حیدری ادامه داد: در این پرونده شاکی مدعی بود شخصی به نام 'ب – ت' که خود را مامور نیروی انتظامی معرفی کرده، با اخذ مبلغ 240 میلیون ریال از وی اظهار کرده که قادر است برای وی کارت معافیت از خدمت سربازی اخذ کند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار کرد: آن فرد کلاهبردار پس از دریافت این مبلغ اقدام به و کلاهبرداری از شاکی کرده و متواری شده بود.

حیدری گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماهیت فرد کلاهبردار مامورنما که خود را به عنوان مامور معرفی و اقدام به کلاهبرداری مبلغ 240 میلیون ریال از این شهروند کرده بود مشخص و دستگیر شد.

وی افزود: در حین رسیدگی به این پرونده تعداد هفت نفر دیگر نیز به پلیس آگاهی مراجعه کردند و مدعی شدند این فرد کلاهبردار مامورنما به عنوان مامور نیروی انتظامی، وجوهاتی از آنها جهت برای انجام کارهایشان نظیر گرفتن گواهینامه، گواهی پزشکی و غیره دریافت کرده و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: متهم پس از اقرار به بزه خود با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق با قرار صادره روانه زندان شد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان