arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۵۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۱ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۰

در جلسه غیرعلنی امروز مجلس چه گذشت؟

نماینده کرمانشاه با اشاره به تشکیل جلسه غیرعلنی و غیر رسمی در مجلس، گفت: لاریجانی درباره نحوه ادغام وزارتخانه‌ها پیش از تشکیل جلسه علنی توضیحاتی را ارائه داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده کرمانشاه با اشاره به تشکیل جلسه غیرعلنی و غیر رسمی در مجلس، گفت: لاریجانی درباره نحوه ادغام وزارتخانه‌ها پیش از تشکیل جلسه علنی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش انتخاب، "محمد کرمی‌راد" راجع به جلسه غیرعلنی غیررسمی صبح امروز- چهارشنبه - مجلس  شورای اسلامی، گفت: در ابتدا سید"محمدحسن ابوترابی‌فرد" نماینده قزوین، البرز و آبیک درباره ولادت حضرت علی (ع) مطالبی را بیان کرد و خطبه‌هایی را از نهج‌البلاغه برای نمایندگان خواند.

نماینده کرمانشاه تصریح کرد: رئیس فراکسیون غدیر درباره سیر و سلوک برادر مرحوم خود شهید ابوترابی‌فرد مطالبی را بیان کرد و گفت: برادرش حرمت مسلمان را از قرآن بالاتر می‌دانست.

وی افزود: بعد از صحبت‌های ابوترابی‌فرد، علی لاریجانی درباره نحوه ادغام وزارتخانه‌ها توضیحاتی را به نمایندگان ارائه داد و تاکید کرد که مجلس نباید وارد مسائل حاشیه‌ای شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به ادامه صحبت‌های رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بررسی طرح تعویق دو ساله ادغام‌ها مشکل آیین‌نامه‌ای دارد و نمایندگان درباره آن دچار اختلاف‌نظر هستند.

وی ادامه داد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز پس از صحبت‌های لاریجانی در مورد اهمیت جایگاه این وزارتخانه مطالبی را بیان کرد و تشریح کرد که ستاد کل نیروهای مسلح و پدافند غیرعامل قائل بر ادامه کار این وزارتخانه هستند.

به گزارش انتخاب به نقل از خانه ملت، کرمی راد ادامه داد: وزیر به جایگاه وزارت ارتباطات درخصوص مسائل تخصصی و حوزه سایبری اشاره کرد و توضیح داد که در هماورد سایبری با دشمن، جنگ نرم و... وزارتخانه باید به فعالیت خود ادامه دهد و همراه با وزارتخانه‌های "مسکن و شهرسازی"و "راه و ترابری"در وزارتخانه امور زیربنایی ادغام نشود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
0
معنی جلسه غیرعلنی یعنی چه اگر قرار است منشر شود بهتر نیست از طرف روابط عمومی مجلس باشد تا بعضی از نمایندگان محترم
نظرات بینندگان