arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۵ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
آیت الله علم الهدی:

موسیقی به ما ارتباط ندارد، حرف ما حواشی امنیتی کنسرت‌هاست/ در بحث کنسرت ها، قصد آزار کسی را نداریم، می‌خواهیم از منکرات شرعی جلوگیری شود/ برخی دولتمردان جبهه لائیک را پشت سرخود جمع کردند/ این جریان پیرو شکم و شهوت است

امروز نیز برخی فکر می‌کنند می‌توانند با استفاده از جریان لائیک، حاشیه قدرتی برای خود به وجود بیاورند در حالی‌ که این جریان پیرو شکم و شهوت است، به‌محض اینکه این خواست آنان در خطر بیفتد، در مقابل آنان نیز می‌ایستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت:دستگاه صادرکننده مجوز برای کنسرت‌ها باید این موضوع را جواب دهد که مجوز صادر شده، مجوز به چه چیزی است، وقتی حواشی ضد عفت، انتظامی و امنیتی به وجود می‌آید، دستگاه پیشگیری از جرم نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد.

به گزارش انتخاب، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فضاسازی‌های شکل‌گرفته پیرامون مسئله کنسرت در مشهد و سایر نقاط کشور، اظهار کرد: بحث ما، موضوع موسیقی و کنسرت نیست بلکه بحث حواشی به وجود آمده در کنسرت است.

وی با بیان اینکه نمی‌توان انتظار داشت نیروی انتظامی و دستگاه‌های قضایی در چنین موضوعاتی دخالت نکنند، تأکید کرد: مسئله کنسرت یک موضوع است و بحث مجوزی که صادر می‌شود موضوع دیگر، موسیقی به ما ارتباط ندارد چون در آن تخصص نداریم اما حرف ما، حواشی امنیتی آن است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: روضه‌خوانی سیدالشهدا هم اگر حاشیه امنیتی و انتظامی داشته باشد، باید با آن برخورد کرد، نمی‌توان گفت چون روضه سیدالشهدا است به آن کار نداشته باشیم.

علم‌الهدی اضافه کرد: دستگاه صادرکننده مجوز برای کنسرت باید این موضوع را جواب دهد که مجوز صادر شده، مجوز به چه چیزی است، وقتی حواشی ضد عفت، انتظامی و امنیتی به وجود می‌آید، دستگاه پیشگیری از جرم نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد.

وی با تأکید بر اینکه ما می‌خواهیم از منکرات شرعی جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: قصد آزار کسی را نداریم اما متأسفانه قصه جبهه لائیک در کشور یک غذای چرب و گرمی است که همه می‌خواهند آن را امتحان کنند؛ برخی دولتمردان تلاش کردند تا با جمع‌ کردن آنان پشت سرخود، حاشیه قدرت ایجاد کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی یادآور شد: امروز نیز برخی فکر می‌کنند می‌توانند با استفاده از جریان لائیک، حاشیه قدرتی برای خود به وجود بیاورند در حالی‌ که این جریان پیرو شکم و شهوت است، به‌محض اینکه این خواست آنان در خطر بیفتد، در مقابل آنان نیز می‌ایستند.
نظرات بینندگان