arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۰

کاتوزیان: احمدی‌نژاد مسئول ایجاد هر گونه خللی در وزارت نفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در ۶ سالی كه احمدی‌نژاد زمام ریاست جمهوری را به دست گرفته است وزیر نفت چهار بار تغییر كرده و این بارزترین نشانه ایجاد هرج و مرج، بی ثباتی و تزلزل مدیریتی از سوی دولت است.

به گزارش انتخاب به نق از خانه ملت؛ رئیس كمیسیون انرژی مجلس، دولت احمدی‌نژاد را مسئول ایجاد هرج و مرج و بی‌ثباتی در مدیریت وزارت نفت خواند و از عزل و نصب‌های ناگهانی و غیرهمگن در این وزارتخانه انتقاد كرد.

"حمیدرضا كاتوزیان" افزود: وزارت نفت از وزارتخانه‌های بسیار حساس كشور است و در شرایط كنونی نیز موقعیتی خطیر و بحرانی دارد، بنابراین نباید با آن عادی و باری به هرجهت برخورد كرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح كرد: وزارت نفت به ثبات و انسجام در مدیریت و تصمیم‌گیری به‌طور جدی نیاز دارد و اشتباه محض است كه با آن به صورت سلیقه‌ای برخورد شود.

وی ادامه داد: در ۶ سالی كه احمدی‌نژاد زمام ریاست جمهوری را به دست گرفته است وزیر نفت چهار بار تغییر كرده و این بارزترین نشانه ایجاد هرج و مرج، بی ثباتی و تزلزل مدیریتی از سوی دولت است.

كاتوزیان تأكید كرد: عزل و نصب‌های ناگهانی، غیرمنتظره و ناهمگن دولت در مجموعه وزارت نفت این مجموعه را با آسیب‌های كلان بسیاری روبه‌رو كرده است.

این نماینده توضیح داد: بدنه وزارت نفت باید بداند كه با چه روش مدیریتی و چه سلیقه‌ای كار می‌كند، نه این كه هر یك سال و نیم یك مدیر جدید با رویكرد مدیریتی تازه، این وزارتخانه را اداره كند.

علی‌آبادی شانسی برای وزارت نفت ندارد
كاتوزیان افزود: علی‌آبادی نه تجربه‌ای در حوزه نفت و انرژی دارد و نه تحصیلاتی در این زمینه دارد، از این رو ارزیابی از حضور وی در وزارت نفت كاملا منفی است و این وزارتخانه هیچ سودی از حضور وی نخواهد برد.

نماینده دور هشتم مجلس گفت: علی‌آبادی برای تصدی وزارت نیرو كه تجربه كاری نزدیك‌تری به آن داشت و از وزارت نفت هم مجموعه كوچكتری بود، نتوانست از مجلس رأی اعتماد بگیرد و به نظر من وی برای وزارت نفت شانسی برای كسب رأی اعتماد ندارد.

احمدی‌نژاد مسئول ایجاد هر گونه خللی در وزارت نفت است
رئیس كمیسیون انرژی با بیان این كه رئیس‌جمهوری مسئول مستقیم ایجاد هر گونه خللی در مدیریت وزارت نفت است، یادآور شد: حالا كه با اشتباه‌های پی‌درپی، علی‌آبادی سرپرست وزارت نفت شده است، مجلس سئوال‌های نظارتی‌اش از این مجموعه را به سمت رئیس‌جمهوری نشانه می‌رود.

نظرات بینندگان