arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۶۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۰

عوامل فیلم برای بالا بردن كف فروش پایان نامه، عده ای را به تماشای فیلم می برند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یك روزنامه تخصصی حوزه سینما خبر داده است كه در جلسه شورای صنفی نمایش بحث تخلف فیلم سینمایی «پایان نامه» مطرح شد.

به گزارش پارس توریسم، این روزنامه نوشته كه  طی یك هفته گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر تخلف این فیلم در سینمای سرگروهش استقلال به گوش می‌رسید كه این موضوع روز گذشته در جلسه شورای صنفی عنوان شد. براساس گزارش منتشر شده، ظاهراً طی چند روز گذشته برای بالا رفتن كف‌فروش «پایان نامه» در گروه استقلال تهیه‌كننده و پخش كننده فیلم عده‌ای را به تماشای «پایان نامه» برده بودند.

مثلاً فروش این فیلم روز شنبه در دو سانس آخر این سینما به شكل غیرمنتظره‌ای بیشتر از 4 سانس اول بوده است! ظاهراً این اتفاق در سینماهایی چون ایران، مركزی و... هم رخ داده و همین فروش غیرعادی فیلم باعث شده طرح تخلف «پایان نامه»، دیروز در جلسه‌ای كه با حضور نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای صنفی برگزار شد مطرح شود.

با این حال در پایان این جلسه مقرر شده اكران «پایان نامه» یك هفته دیگر ادامه پیدا كند. روز گذشته سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها بدون اینكه بحث تخلف «پایان نامه» را مطرح كند عنوان كرده است كه فیلم كلاهداری بالاتر از كف فروخته و اكران «سیزده 59» از اول تیر به جای این فیلم آغاز می‌شود.

این پرسش مطرح است كه اگربحث تخلف در كار نبوده پس سخنگوی شورای صنفی نمایش هم نمی‌تواند از امروز افتادن كف‌فروش «پایان نامه» را در هفته آینده پیش‌بینی كند و خبر از اكران قطعی فیلم سامان سالور بدهد؟!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
9
ابن چیزا را ده نمکی باب کرد.
نظرات بینندگان