arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۳ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

عارف: از روحانی عبور نخواهیم کرد / هرکس بحث عبور را مطرح کرده خودش جواب دهد

ما مسیری را که از سال 92 شروع کرده ایم با جدیت ادامه می‌‌‌دهیم و بنابراین در این مسیر نه تنها از روحانی بلکه از هیچ یک از علاقمندان به انقلاب و کشور عبور نخواهیم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عارف: از روحانی عبور نخواهیم کرد / هرکس بحث عبور را مطرح کرده خودش جواب دهد

رئیس فراکسیون امید درباره شایعه بحث عبور از روحانی گفت: هر کس آن را مطرح کرده خودش جواب دهد اما ما در ادامه مسیر سال 92 خود نه تنها از روحانی بلکه از هیچیک از علاقمندان به انقلاب عبور نخواهیم کرد.

به گزارش «انتخاب» به نقل از خبرگزاری ها، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه 24 مرداد پس از صحن علنی مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی که نظر وی را درباره توهین به رئیس‌جمهور پرسیده بود، گفت: حرمت همه افراد را باید رعایت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در حکومتی ارزشی و اسلامی کار می‌کنیم، اظهار داشت:‌ در عین حال در این حکومت قانون حاکم است و اگر این روند ادامه یابد وظیفه دادستانی است که برخورد کند.

عارف در پاسخ به سوال دیگری درباره شایعه بحث عبور از روحانی،‌ گفت: باید از هر کسی که این موضوع را مطرح کرده است بپرسید تا خودش جواب دهد اما ما مسیری را که از سال 92 شروع کرده ایم با جدیت ادامه می‌‌‌دهیم و بنابراین در این مسیر نه تنها از روحانی بلکه از هیچ یک از علاقمندان به انقلاب و کشور عبور نخواهیم کرد.

نظرات بینندگان