arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

تغییر موضع بولت درباره بهترین بازیکن جهان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سریعترین مرد جهان که پیش از این کریستیانو رونالدو را بهترین بازیکن دنیا می‌دانست به یکباره نظرش را عوض کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مونت کارلو، با وجود این که یوسین بولت، اسطوره دو سرعت جهان پیش از این تاکید کرده بود که کریستیانو رونالدو،‌ بهترین بازیکن جهان به شمار می‌آید اما به یک باره تغییر موضع داد و سخن دیگری را بر زبان آورد.

یوسین بولت جامائیکایی، سریع‌ترین مرد جهان که روز گذشته (دوشنبه) توانست مدال طلای دو 100 متر المیپک ریو را به دست آورد، در گفت و گویی که با رادیو مونت کارلو فرانسه داشت، در مورد بهترین بازیکن فوتبال دنیا گفت: زلاتان ایبراهیموویچ بازیکنی باور نکردنی است. او در دو دیدار خود با پیراهن منچستریونایتد موفق به گلزنی شده است و خیلی سریع نشان داد خرید بسیار خوبی به شمار می آید. بسیار خوشحالم که این بازیکن می درخشد. از نظر من زلاتان بهترین بازیکن جهان است.

زلاتان ایبراهیموویچ در فصل جابه‌جایی تابستانی بعد از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن تصمیم گرفت راهی لیگ جزیره شود و منچستریونایتد را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند. این فوق ستاره سوئدی با وجود آنکه به تازگی راهی شیاطین سرخ شده است اما عملکرد امیدوار کننده‌ای از خود نشان داده است. او در دیدار سوپرجام انگلیس برابر لسترسیتی گل پیروزی یونایتد را به ثمر رساند و در بازی نخست لیگ جزیره برابر بورنموث هم موفق به گلزنی شده تا نوید روزهای خوبی را برای تیم مورینیو بدهد.

بولت در ادامه سخنان خود درباره این سوال که چه کسی شانس اصلی توپ طلا در 2016 است نیز گفت: از نظر من رونالدو بهترین عملکرد را داشت و شایسته رسیدن به توپ طلای 2016 است. رابطه بسیار خوبی با این بازیکن دارم.

او در پایان سخنان خود از علاقه‌اش به رئال مادرید گفت: رئال مادرید از تیم های است که علاقه زیادی به آن دارم.

نظرات بینندگان